Besvaret November 19, 2011 overvejer om jeg skulle finde julepynten frem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 overvejer om jeg skulle finde julepynten frem... Husk nu at det skal være den stuuuuuuure kaaaaasss. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Sidder med et glas rødvin og ser film på kanal 5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Ligger lys vågen. Møg smerter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Ligger i sengen efter et skønt bryllup <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Skriver opgave og hører musik med kæresten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har lige fået lagt lillemanden til sin formiddagslur. Overvejer at snuppe én selv også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har lige fået lagt lillemanden til sin formiddagslur. Overvejer at snuppe én selv også :) Det lyder ikke dårligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Jeg skriver, kopierer og retter i opgaven, som vi i gruppen i dag skal have lavet en konklusion på. Og så glæder jeg mig til at smuksakken kommer hjem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Det kan du jo sagtens blive :) Skal du forresten ikke med til nytårskur, i Tranbjerg? Jeg er rimelig booket i januar så må desværre hoppe over denne gang :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Sidder på en bænk og glor på ingenting Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har lige fået tørret karme og døre af.. Sidder og overvejer om jeg skal flade ud på sofaen, træne lidt eller få ryddet op og få ryddet ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Sidder udenfor og får en smøg og skal snart hente de nygifte. Hun havde glemt skiftetøj så det må jeg vist hellere huske at tage med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har lige fået lavet adventskrans :) Og hentet julepyntet ned fra loftet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Skal lige et smut på arbejde og lave en annonce... Baaaah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har en anelse tømmermænd efter julefrokost igår :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Jeg er rimelig booket i januar så må desværre hoppe over denne gang :( Øv øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Nyder at have smuksakken hjemme igen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Jeg valgte at træne.. nu sidder jeg med en kop the og ser tristan og isolde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Sidder og ser sex and the city igen. Er begyndt på den sidste sæson :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har nuppet en morfin pille plus det løse.. Og har lagt mig i seng. Fedt og bruge sin søndag eftermiddag på det :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Vi ser Smølfer :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Har nuppet en morfin pille plus det løse.. Og har lagt mig i seng. Fedt og bruge sin søndag eftermiddag på det :/ :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites