Besvaret November 19, 2011 Kan ikke falde i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Er ved at smelte væk efter, at Tilde sagde 'mig elsk moar' :loveshower :loveshower :kuller :wub Åh det forstår jeg godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Venter på mand og barn kommer hjem fra bageren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Venter på mand og barn kommer hjem fra bageren :) Det lyder lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Har lige fladet hår, og snart skal det sættes, make up'en skal lægges og så skal vi til bryllup :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Har lige fladet hår, og snart skal det sættes, make up'en skal lægges og så skal vi til bryllup :loveshower Uh hvor spændende. Rigtig god fornøjelse :D Hvordan er vejret dér? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Uh hvor spændende. Rigtig god fornøjelse :D Hvordan er vejret dér? Lige nu er vejret lidt overskyet men mild temperatur og helt vindstille :) Der er nu en time til vi skal være i kirken og jeg mangler kun make up :) det bliver en fantastisk dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Tørrer appelsinskiver i ovnen til morgendagens juledekorationsfabrikering Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Jeg slapper af på sofaen mens kæresten laver røræg med bacon. Efterfølgende skal jeg have klaret resten af opgaven inden jeg skal gøres klar til julefrokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 jeg har lige syet kusinens ønsketæppe sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Jeg slapper af på sofaen mens kæresten laver røræg med bacon. Efterfølgende skal jeg have klaret resten af opgaven inden jeg skal gøres klar til julefrokost Og det blev så ikke til røræg alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Stener på sofaen. Barnet er afleveret til overnatning og vi skal til årets første julefrokost :) tror dog lige jeg skal have en lur først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Og det blev så ikke til røræg alligevel Hvorfor ikke? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Skal snart have strøget mandens skjorte og så op og gøre mig lækker... Eller forsøge på at blive det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Ser tegnefilm med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Hvorfor ikke? :unsure Han havde tømt chili bøtten i dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Skal snart have strøget mandens skjorte og så op og gøre mig lækker... Eller forsøge på at blive det :P Det kan du jo sagtens blive :) Skal du forresten ikke med til nytårskur, i Tranbjerg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Burde gå i bad og få dullet mig op til i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 sidder og funderer lidt over verdenssituationen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Jeg spilder tiden på at surmule over manden skal til julefrokost igen, igen, igen :( hader at arbejde så meget og når jeg endelig er hjemme ræser han rundt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Sidder i sofaen og slapper af efter årets første julegaveræs. Dejligt at komme igang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Han havde tømt chili bøtten i dem :( Øv hvor ærgeligt :( Forleden fik jeg hældt for gammel ost på en tærte inden den skulle i ovnen. Den var lige til at smide ud :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Øv hvor ærgeligt :( Forleden fik jeg hældt for gammel ost på en tærte inden den skulle i ovnen. Den var lige til at smide ud :rolleyes Ej, hvor øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Har været inde og se mavedanser show i odense... nu venter jeg bare på mandens lækre mad bliver færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites