Besvaret November 17, 2011 Ser lille nørd med Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Burde stå op og gøre mig klar til at tage afsted, men i stedet for ligger jeg i sengen med dynen godt pakket om mig og med computeren godt placeret i skødet.. Mmmmmh :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Ligger og putter i sengen. Burde stå op og pakke, da vi rejser til Norge om nogle timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Er på vej i skole med min søn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Ligger og putter i sengen. Burde stå op og pakke, da vi rejser til Norge om nogle timer ;) God tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Sidder v lægen. Har tid NU. Men der sidder to før mig typiiiiisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Har stadig ikke fået pudset nogle vinduer - tilgengæld har jeg på den sidste time siden Erica faldt i søvn plukket de sidste æbler ind, ryddet op, sat en vask over og lavet andre småpratiske ting - så det er en god dag i dag! Nu sidder jeg med en kop the og venter på isoleringsmanden kommer og giver et tilbud på en hulmursisolering af vores hus, så vi kan spare lidt på varmen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Slapper af på sofaen til en julekalender- når jeg altså ikke står på hovedet på badeværelset ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Venter staaadig v lægen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Vil ud og købe lidt julegaver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 jeg holder frokostpause på arbejdet... Elsker mit arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 God tur :balloons Mange tak :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Venter staaadig v lægen.... Håber snart du kommer til søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Jeg skal til at ringe til Isaac's far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Har indfundet mig ved kødgryderne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Drikker kaffe og venter på at Isaac og hans far tager afsted Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Drikker kaffe og venter på at Isaac og hans far tager afsted Elsker at du er ligeså meget en kaffe drikker som mig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Elsker at du er ligeså meget en kaffe drikker som mig :kram2 Åh mit kaffe forbrug er frygteligt - det er ikke uden grund at jeg skal være socialrådgiver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Elsker at du er ligeså meget en kaffe drikker som mig :kram2 Hvilken dag var det nu at du havde tidligt fri? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Har en sovende baby suget fast til mit bryst :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Hvilken dag var det nu at du havde tidligt fri? Tirsdag og torsdag har jeg fri 12.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Tirsdag og torsdag har jeg fri 12.30 :) Okay, så må vi lige finde en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 ligger og putter med Livapigen på sofaen :loveshower - og har stearinlys tændt i stuen ser Numbers med manden imens han nusser mine fødder :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Lige kommet hjem efter fedt foredrag med Tini Owild... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Står udenfor i stilheden i Norges land og får mig en smøg Del dette indlæg Link to post Share on other sites