Besvaret November 16, 2011 Har lige gjort hele huset rent. Får altid rengøringsflip når jeg har været syg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Har lige gjort hele huset rent. Får altid rengøringsflip når jeg har været syg :) Næste gang skal jeg nok pleje dig, hvis du går mit hus rent bagefter... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Har lige lagt Erica til at sove, så nu vil jeg gå ud og pudse vinduer i bilen og hvis hun sover længe, så måske også i huset!! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Prøver på at spise morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Har lige lagt Erica til at sove, så nu vil jeg gå ud og pudse vinduer i bilen og hvis hun sover længe, så måske også i huset!! :blink :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Sidder og overvejer hvad jeg så skal finde på at lave på jobbet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Har lige lagt Erica til at sove, så nu vil jeg gå ud og pudse vinduer i bilen og hvis hun sover længe, så måske også i huset!! :blink Du klarer da rengøringen i fin stil selv :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Sidder og venter på billeder. Jesper er i gang med at scanne julebillede-forslagene ind.. Ellers sidder jeg og bekymre mig for Diden :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 :respekt Du klarer da rengøringen i fin stil selv :P :oops Sidder stadig i sofaen og har ikke fået lavet en dyt... (smiley, der skammer sig) Erica sover stadig - men nu vågner hun snart - samt jeg er ved at varme frokost... :whistling Sååe det bliver vist ikke i dag, der bliver pudset nogle vinduer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Jeg prøver at få skrevet min del til den fælles opgave, der skal afleveres fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Spiser brunch med dejlig veninde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Spiser frokost på arbejdet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 skal til at læse en masse artikler for at kunne få skrevet 2-3 sider til opgaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Spiser boller, drikker kaffe og ser Orla Frøsnapper med Emilie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Spiser boller, drikker kaffe og ser Orla Frøsnapper med Emilie :loveshower Hvor lyder det bare super hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Her hjemme stor hygger vi. Isaac har spist 4 clementiner - jeg har fået læst en del skolerelaterede artikler, fået sendt hans ønskeseddel og så drikker jeg kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Venter på jeg får fri om lige knap 20 min, så skal jeg hjem og sove, er SÅ træt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Er lige kommet hjem efter at have set Breaking Dawn :loveshower I rigtig hyggeligt selskab :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Spiser chokolade og ser Criminal minds :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Jeg er lige vågnet i arbejdstøjet?!! Faldt åbenbart i søvn klokken 19 igår :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 :oops Sidder stadig i sofaen og har ikke fået lavet en dyt... (smiley, der skammer sig) Erica sover stadig - men nu vågner hun snart - samt jeg er ved at varme frokost... :whistling Sååe det bliver vist ikke i dag, der bliver pudset nogle vinduer... Ha ha... Kender det godt. Pludselig er der ikke lang tid til de vågner og så nåede man igen ingenting :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Jeg er lige vågnet i arbejdstøjet?!! Faldt åbenbart i søvn klokken 19 igår :D Fedt :D Så må du da have haft brug for at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Ser Go' Morgen Danmark med Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites