Besvaret November 14, 2011 Ligger i min seng med feber :( har sovet på sofaen siden Beverly Hills. Håber jeg er frisk i morgen! Din stakkel. God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Hvor er hun sød, hende Tilde! :biglove: Jeg ser " Anne-Mad" på DR2. Det handler om Tapas. Rigtig god bedring til alle I, der er syge! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Hvor er hun sød, hende Tilde! :biglove Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Jeg er lige krybet under dynen, til trods for jeg ikke rigtig er træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Sidder og lytter til cd-optagelsen af min veninde der bliver håndlæst.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Forsøger at tage mig sammen og smøre Emilies madpakker :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Multitasker - ser Horton, spiser mogenmad samt opdateres herinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Venter på en veninde, så vi kan komme ud til en anden, for at skrive opgave, der skal afleveres fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Sidder i Bilka og prøver at få tiden til at gå.. Venter på min bil bliver færdig og at jeg skal til scanning kl. 14.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Er lige vågnet efter at have sovet hele formiddagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Stener foran fjerneren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Ammer og venter på frokosten bliver færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Har lige bestilt en brudekjole. Og det er til trods for jeg slet ik skal giftes :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Ligger på sofaen og ser NCIS og Bones efter mødregruppen har været her hele formiddagen. Og Erica har sovet i snart halvanden time UDEN at vågne!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Venter på manden og Emilie kommer hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Sidder og venter på jeg får fri, for jeg er så træt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Sidder og er lidt hemmeligt små-forelsket i min kæreste :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Er ved at lave aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hygger med ungerne og venter på min lækre mand kommet hjem så vil jeg snave ham i gulvet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Har lige smurt 3 madpakker og drikker nu kaffe og hører radio Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Har lige lagt mig under dynen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Har været vågen siden klokken 5, kan slet ikke falde til igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Prøver at stå op, Fårk hvor er jeg træt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites