Besvaret November 14, 2011 Vi er næsten lige kommet hjem fra handletur og nu er vi ved at rydde op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Haha hvor godt :) Håber det er en god reklame Det var Kvickly :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Vi bager pandekager, danser og kysser fantastisk liv jeg har <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Vi bager pandekager, danser og kysser fantastisk liv jeg har <3 Lyder også bare fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Vi bager pandekager, danser og kysser fantastisk liv jeg har <3 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Tilde leger at jeg er syg, så ligger på sofaen får læst historie fra en reklame :D Ej hvor er det bare sødt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Ej hvor er det bare sødt! :loveshower Ja hun var bare skøn :loveshower jeg blev puttet med hendes hovedpude, dyne og hendes mus :biglove Og hun sørgede for, at jeg fik noget saftevand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Det var Kvickly :D Den er da bedre end nogle andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Vi bager pandekager, danser og kysser fantastisk liv jeg har <3 Fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Er blevet røvet af en farlig bandit (som hun kaldte sig selv) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Den er da bedre end nogle andre :) Ja det var ikke den værste og fandt faktisk et julegave ønske, så det var perfekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Ja det var ikke den værste og fandt faktisk et julegave ønske, så det var perfekt :) Åh hvad er det? Jeg har bare INGEN ønsker og jeg er faktisk ved at skulle skrive en til svigerfamilien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Åh, hvor er hun dog sød og omsorgsfuld :wub Det må være tegn på at hun har en god mor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Åh, hvor er hun dog sød og omsorgsfuld :wub Det må være tegn på at hun har en god mor ;) Tak - hvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Åh hvad er det? Jeg har bare INGEN ønsker og jeg er faktisk ved at skulle skrive en til svigerfamilien Skriver lige nogle foreslag i din tråd i julestuen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 sidder og tænker lidt over mit problem til reflekterende team imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Ligger i min seng med feber :( har sovet på sofaen siden Beverly Hills. Håber jeg er frisk i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Skriver lige nogle foreslag i din tråd i julestuen ;) Thank you :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Ligger i min seng med feber :( har sovet på sofaen siden Beverly Hills. Håber jeg er frisk i morgen! God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Thank you :kiss Det var så lidt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Ser Greys, skriver med kæresten og prøver at lave en ønskeseddel <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Halvsover til Robinson. Håber virkelig feberen er væk i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 God bedring :kram2 Mange tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Halvsover til Robinson. Håber virkelig feberen er væk i morgen... God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites