Besvaret November 13, 2011 vi ser dr2 tema om hunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Bitcher over mit dårlige knæ <_< :klap :prik :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Slapper af efter en rigtig hyggelig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Har lige været i bad og sidde nu og stener lidt her foran pcén mens pigerne sover :) Manden har dog lovet massage i mine ben om lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Overvejer om jeg skal slæbe min krop ind i sofaen og se "The day after tomorrow" og pleje min snotnæse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Har lige været i bad og sidde nu og stener lidt her foran pcén mens pigerne sover :) Manden har dog lovet massage i mine ben om lidt... Skøn mand du har dig :loveshower Min sidder og spiller World of Warcraft, så jeg kunne stå ved siden af ham og smide tøjet, og han ville ikke lægge mærke til det <_< :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Ser fjernsyn, spiser chips og drikker cola :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Skøn mand du har dig :loveshower Min sidder og spiller World of Warcraft, så jeg kunne stå ved siden af ham og smide tøjet, og han ville ikke lægge mærke til det <_< :D haha.. her spiller jeg wow sammen med manden for at undgå at smide tøjet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 haha.. her spiller jeg wow sammen med manden for at undgå at smide tøjet :D Har prøvet at spille sammen med ham, og det er bare IKKE mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Skal have en hel dag hjemme med manden, som har manflu :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Skal have en hel dag hjemme med manden, som har manflu :wacko ååååh din stakkel :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Surmuler lidt, og er træt..... Er der ikke nogen der har lidt energi i overskud som jeg må låne?? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Jeg holder hjemmehyggedag med begge piger :loveshower :loveshower Så jeg har lige sat over til noget the og så går vi hos bagerne om lidt... Manden er på arbejde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Surmuler lidt, og er træt..... Er der ikke nogen der har lidt energi i overskud som jeg må låne?? :rolleyes :kram2 Havde jeg set din besked noget tidligere, måtte du gerne have fået lidt af min :) nu gik det udover fortovet, indkørslen og indgangen i stedet som er blevet ryddet for mange blade! Så nu sidder jeg med en kop the og plejer min hoste mens jeg er på BK og nyder Erica har sovet i FEM kvarter uden at skulle lulles! Om lidt står den på tøjvask... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Surmuler lidt, og er træt..... Er der ikke nogen der har lidt energi i overskud som jeg må låne?? :rolleyes Jeg kan forsøge at sende noget vestpå :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Prøver at samle mig sammen til, at tage op og handle og så hente Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Lægger på sofaen. Er forkølet, har feber og ondt i hele min krop :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Tilde leger at jeg er syg, så ligger på sofaen får læst historie fra en reklame :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Lægger på sofaen. Er forkølet, har feber og ondt i hele min krop :( God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Tilde leger at jeg er syg, så ligger på sofaen får læst historie fra en reklame :D ååååååårh :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 jeg sidder og overvejer om det er nu eller om 5 minutter, at jeg skal ud og gå med hunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2011 Tilde leger at jeg er syg, så ligger på sofaen får læst historie fra en reklame :D Haha hvor godt :) Håber det er en god reklame Del dette indlæg Link to post Share on other sites