Besvaret November 10, 2011 Sidder på sygehuset med Astrid igen på 3 dag indlæggelse. Humøret er lort så jeg har en dårlig dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Sidder på sygehuset med Astrid igen på 3 dag indlæggelse. Humøret er lort så jeg har en dårlig dag :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Sidder på sygehuset med Astrid igen på 3 dag indlæggelse. Humøret er lort så jeg har en dårlig dag :kram2 Håber, at det går bedre i dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Sidder på sygehuset med Astrid igen på 3 dag indlæggelse. Humøret er lort så jeg har en dårlig dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Prøver at slappe lidt af, men Tilde er fuldstændig spreedet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Skal til at se fodboldlandskamp :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Hygger med Disney, dyner og guf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Venter på at der kommer vild med dans :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Hører på manden snorker til fodbold mens jeg er på BK. Sidder og venter på Erica sikkert vågner igen, hun har nu sovet i 2½ time og været vågen 3 gange <_< Venter på at der kommer vild med dans :) Næh - troede ikke det kom i aften! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 TV Avisen og zapper nok lige forbi VMD om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 Er ude og shoppe med Emilie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 Er i gang med at vaske lillepigens ting :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 Sidder og får varmen efter at have været på legepladsen med mødregruppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 ska til at pakke to gaver ind... Min mor har fødselsdag i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Ligger på sofaen sammen med min kat og ser sex and the city. Total hygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Ser Ramasjang med min førstefødte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Vi slapper af i sofaen, efter en dejlig weekend i det sønderjyske :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Har besøg af veninden og den skønne Oliver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Har puttet smuksakken og venter nu på at der kommer Borgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Er dødtræt... Det er hårdt først at komme i seng kl. 3, selvom man har drukket danskvand hele aftenen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites