Besvaret November 8, 2011 Prøver at vågne efter en powernap ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Drikker kamillete med honning. Er blevet godt forkølet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Pakker kærestens pakkekalender ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Flader ud på sofaen med den bærbare :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Prøver at få mig taget sammen til at lette rumpetten og komme ud i køkkenet og tage billeder af de popcornbrud jeg lige har lavet... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Har lige oprettet min egen bryllupsplanlægningstråd på søstersiden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Har lige oprettet min egen bryllupsplanlægningstråd på søstersiden :biglove EJJJJJ skal du giftes???!!???? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 EJJJJJ skal du giftes???!!???? :loveshower Kan man svare et lille ja? :loveshower For det er først i slutningen af 2013 eller start 2014, så der er jo længe til desværre <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Kan man svare et lille ja? :loveshower For det er først i slutningen af 2013 eller start 2014, så der er jo længe til desværre <_< T I L L Y K K E :loveshower Hvor fantastisk :biglove Så har du god tid til at planlægge ;) Nu bliver jeg næsten nødt til, at oprette mig for at følge dig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 T I L L Y K K E :loveshower Hvor fantastisk :biglove Så har du god tid til at planlægge ;) Nu bliver jeg næsten nødt til, at oprette mig for at følge dig :glad Åh det kunne være så hyggeligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Er lige kommet hjem efter en hyggelig aften med gode veninder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Har lige oprettet min egen bryllupsplanlægningstråd på søstersiden :biglove kæmpe stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Håber snart at falde i søvn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Har lige oprettet min egen bryllupsplanlægningstråd på søstersiden :biglove Hvor spændende! :) Tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Håber at kunne falde i søvn om 3..2...1.... :numse Så må jeg tælle får.. Men da der ikke er får herinde, tæller jeg kaniner.. :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 What??? :) tillykke Tak :) Forstår godt dit what - total urealistisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 kæmpe stort tillykke :loveshower Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Hvor spændende! :) Tillykke! :balloons Ja, meget spændende og vildt. Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Vi morgenhygger med tegnefilm og dyne i sofaen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Hygger med the - mens jeg ser morgentv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Sidder på arbejde efter 2 dage hjemme. Er vist stadig lidt dvask, men det er altså kedeligt hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Sidder og venter på jeg skal på shoppetur med en veninde lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Vi morgenhygger med tegnefilm og dyne i sofaen :loveshower Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites