Besvaret November 7, 2011 Er gået kold på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Er fuldstændig flad efter aftenes løbetur, men jeg slog min sidst tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Har en ekstrem kvalme... så putter i lænestolen... Har lige meldt mig ind i en forening (jeg burde have meldt mig ind i for længst!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Er fuldstændig flad efter aftenes løbetur, men jeg slog min sidst tid :) Sejt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Ligger og ser Greys hvide verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Sejt :) Er også lidt stolt af mig selv :D Og tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Ligger og ser Greys hvide verden Der kan jeg også være med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Er også lidt stolt af mig selv :D Og tak :kram2 Det forstår jeg godt. Gad godt det var mig der var sej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Ser lidt Private Pracis (staves?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger og kaster op... :kiss Hvad er det for en forening du har meldt dig ind i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger hjemme i sengen. Har de sidste par dage haft dårlig mave, så tør ikke tage nogle chancer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger hjemme i sengen. Har de sidste par dage haft dårlig mave, så tør ikke tage nogle chancer God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Skal egentlig have gjort Tilde klar til dagpleje, men det er bare så hyggeligt at sidde i sofaen med dynen og se dvd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger i sengen :D mmmh :) har fri idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 God bedring :kram2 Mange tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger i sengen :D mmmh :) har fri idag :) Rigtig god fridag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Ligger hjemme i sengen. Har de sidste par dage haft dårlig mave, så tør ikke tage nogle chancer Rigtig god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Jeg har gæsteforelæser om seksuelle overgreb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Rigtig god bedring :kram2 Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Er på arbejde, men laver overspringshandlinger :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 :kiss Hvad er det for en forening du har meldt dig ind i? Dansk Scoliose Forening. (Er jo medlem af LFUB ellers :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Sidder og venter på at klokken bliver tre så jeg kan køre mod Holstebro på kursus resten af dagen/aftenen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Slapper lidt af inden mindstemanden skal hentes i børnehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites