Besvaret November 5, 2011 Tak, men det blev til ingen. Jeg ligger nu hjemme i sengen og har det enormt dårligt Øv da :( :kram2 til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Har lige fået en ordentlig lur. Tror alligevel det bliver hårdt at skulle til fødselsdag i aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Sidder hos et hold venner o venter på maden bliver færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Øv da :( :kram2 til dig! Tusind tak :kram2 - det går bedre, men det er stadig ikke fantastisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 sidder og er forvirret, ked af det og på samme tid har jeg lyst til at grine.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Har været til 86-års fødselsdag med fødselsdagskringle og den lækreste lagkage... Glad for jeg fik bagt PCO-boller i går, så jeg havde noget at gnave i, mens de andre guffede :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Tak, men det blev til ingen. Jeg ligger nu hjemme i sengen og har det enormt dårligt Øv :( Rigtig god bedring søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Sidder på min flade og er forædt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Jeg er ved at gøre mig klar til at mødes med skønne damer inde inde i byen <3 sidder og er forvirret, ked af det og på samme tid har jeg lyst til at grine.. Kram <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Jeg er ved at gøre mig klar til at mødes med skønne damer inde inde i byen <3 Rigtig god tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Drikker kaffe og ser Tema på DR2 - i aften om "Landeplagen" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Tak, men det blev til ingen. Jeg ligger nu hjemme i sengen og har det enormt dårligt :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Vil smide mig på sofaen og se DMA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Ser DMA og bander det langt væk - hvis det ikke var fordi det var mandens "job" at glo på det, tja så var der godt nok blevet skiftet kanal..... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Øv :( Rigtig god bedring søde :kram2 :kram :kram2 Tusind tak piger :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Holder ÅRETS Julefrokost. 22 mennesker og fan-fucking-tastisk stemning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Holder ÅRETS Julefrokost. 22 mennesker og fan-fucking-tastisk stemning :) Fedest! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Fedest! :) Jaaa det var fedt :) Og huset ligner næsten sig selv igen nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Opdaterer Tildes ønskeseddel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Skal snart ud og gå tur med familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Sidder og ser jungledyret Hugo med Tilde, efter en tur ved vandet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites