Besvaret December 1, 2010 jeg sidder og har social og samfundsfag, hvor vi har om politiske partier, og har holder valgkamp. Jeg skulle være DF´er, og har lige været oppe og forklare, hvad de står for... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Jeg er all over på nette ;) og når der kommer nogle ind på kontoret lader som om jeg arbejder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Sidder og venter på manden... vi må en tur til middelfart og mødes med min bror - for at låne en "glas keramisk plade" - da det viser sig det er induktions pladen er i stykker :( - og jeg står og får 16 mennesker i huset på lørdag.... ARGGH Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 sidder og tjekke bk og samtidigt overvejer om jeg skulle gå i gang med at bage boller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Jeg er all over på nette ;) og når der kommer nogle ind på kontoret lader som om jeg arbejder :P Haha det er go stil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Sidder og venter på manden... vi må en tur til middelfart og mødes med min bror - for at låne en "glas keramisk plade" - da det viser sig det er induktions pladen er i stykker :( - og jeg står og får 16 mennesker i huset på lørdag.... ARGGH Åh det prøvede vi også da vi skiftede vores komfur ud for et år tilbage - vi lavede så mad til 6 på et gasblus. Håber I finder ud af noget til lørdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Åh det prøvede vi også da vi skiftede vores komfur ud for et år tilbage - vi lavede så mad til 6 på et gasblus. Håber I finder ud af noget til lørdag Tak... ja vi håber den glas keramiske plade vi kan låne af min bror passer i hullet.. for det gør den gamle gasplade jo ikke.. manden skar hullet meget større da han havde pillet det op igår... Og der går nok min 14 dage før vi kan få en ny plade :/ Avs... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Har været aktiv og løbet 5km..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 .oO(jeg ser da selvfølgelig desperate housewifes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 sidder og ondt af mig selv. Tro r jeg vil sætte en dvd. kan måske aflede tankerne fra smærterne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 jeg er lige stået op, har nemlig fri idag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Er på vej ud og gøre rent i den zoologiske have mens trunten sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Har lige putten bassen, som er hjemme idag pga. dårlig mave :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Sidder lige og kigger lidt her inde. Er igang med at bage og vaske tøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 render frem og tilbage fra kontor til toilet for henholdsvis at tømme næse og mavesæk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Vi sidder og hører julemusik og spiser pebernødder, for vi er sneet total inde :( Alle veje her på sydsjælland er så godt som lukkede... Så alle mand er hjemme i dag !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Vi sidder og hører julemusik og spiser pebernødder, for vi er sneet total inde :( Alle veje her på sydsjælland er så godt som lukkede... Så alle mand er hjemme i dag !!! Årh det lyder helt vildt hyggeligt! :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Årh det lyder helt vildt hyggeligt! :jul2: Det er super hyggeligt, men også lidt skræmmende, at man slet ikke kan komme nogle steder.. Hurra for jeg ikke er højgravid lige nu :balloon :balloon så kunne det godt ske jeg panikkede en smule.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 jeg er ved at bestille min mands julegave... Han er stor Chelsea-fan, så har valgt, at bestille nogle ting hjem til ham fra klubben Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Lige nu sidder jeg på en holdeplads ved en jysk landevej mod Billund. Hurra for at køre i god tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 ser tv2 fyn og hører at der er en lille dreng på 11 år som er blevet dræbt af toget i højby fred være med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 ser tv2 fyn og hører at der er en lille dreng på 11 år som er blevet dræbt af toget i højby fred være med ham Eiiij hvor trist.. :( Edit.. nu har jeg set nyhederne med det.. hvor er det fordærdeligt.. stakkels pårørende og alle der så det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 prøver seriøst at skrive en uopfordret ansøgning .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 jeg sidder og ser filmen to verdner på zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Overvejer om jeg ikke bare burde gå i seng, er jo endelig træt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites