Besvaret October 30, 2011 Sidder og spiser ævlekage med svigersjakket og manden! Drømmer om at bo under samme tag som min svigermor <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 :boo SAVNER dig...... (Men har du så lige set den gode nyhed jeg har skrevet??) YAAAY!!! Savner os dig :boo Og ja jeg har set det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Tror jeg lige vil sove lidt mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Er lige kommet hjem fra en dejlig shoppe-hygge-dag med min moster :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 ligger og ammer en sur kylling og er lidt i et dårligt humør.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Vi er lige kommet hjem fra byen, nu er 8 af julegaverne i hus, håber at klare 9-10 stykker i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Har lige tømt frk. Skrups netshop for mærkelige meltyper jeg ikke havde hørt om for 2 uger siden... Glæder mig dog til at afprøve noget af det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Vi er lige kommet hjem fra byen, nu er 8 af julegaverne i hus, håber at klare 9-10 stykker i morgen :D Ej hold så :P jeg har ikke engang lavet ønskeseddel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Ej hold så :P jeg har ikke engang lavet ønskeseddel ;) Haha :D det er første gang jeg har købt nogen inden november, men det føles godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 ser TV TV TV på dr2, og derefter skal der laves forberedelse til midtvejssamtalen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Putter i arm med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Lige kommet hjem fra Bilka med manden og veninde... Har vidst det meste mad på plads til julefrokosten lørdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Ej hold så :P jeg har ikke engang lavet ønskeseddel ;) Jeg mangler kun fire gaver :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Jeg forsøger at få Isaac til at sove, og ellers er jeg på vej i seng. Det har været en lang dag og vi skal tidligt op i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2011 Er ved at gøre klar til, at kunne udstikke småkager sammen med Tilde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Har lige fejet og vasket trapper i vores opgang - det var hårdt tiltrængt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Er ved at gøre klar til, at kunne udstikke småkager sammen med Tilde :biglove Hvor er hun bare lækker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Jeg er på vej ud for at handle et par julegaver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Hvor er hun bare lækker :loveshower Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Jeg er på vej ud for at handle et par julegaver Det burde jeg også snart overvejer! God shoppetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Ungerne og jeg har bare hygget hele dagen og slappet af og så har vi bagt boller, som vi nu sidder og spiser inde foran fjernsynet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Spiser chokolade :badgirl Keder mig lidt, og er tørstig.... Men cola smager bare ikke så godt som det plejer, og hvad i alverden skal man så drikke?? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Det burde jeg også snart overvejer! God shoppetur :) Tak, men det blev til ingen. Jeg ligger nu hjemme i sengen og har det enormt dårligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites