Besvaret October 24, 2011 Sidder på arbejde og prøver på at vågne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Sidder på Baresso med en kop kaffe og iPad'en slået ind på musik, BK og opgaveskrivning. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Har forelæsning - glæder mig til at få fri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Har forelæsning - glæder mig til at få fri Hvad læser du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Ligger på sofaen og tænker det er tid til en morfar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Har lige sat mig på sofaen for at drikke en kop the og spise lidt sødt (ups!) og prøve at slappe af, selvom jeg føler, at jeg burde gøre rent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Venter på at jeg skal på arbejde. Er meget spændt på hvordan det går at sidde i kassen, når man er lettere handicappet pga. den skinne.. :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Har lige lagt Erica til at sove i hendes Voksi for første gang - og umiddelbart kan hun godt lide den :glad Så nu skal der vaskes tøj, tømmes opvaskemaskine og ellers bare hygges med BK :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Venter på min svigermor kommer hjem fra job :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Sidder og bander lidt.. har en overtræt baby, der ikke vil ligge for sig selv og når jeg kommer hende i slynge falder den ned pga. hendes vægt <_< åh suuuuk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Sidder og bander lidt.. har en overtræt baby, der ikke vil ligge for sig selv og når jeg kommer hende i slynge falder den ned pga. hendes vægt <_< åh suuuuk.. Hvad er det for en slynge du har? For det burde den da ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Hygger med Emilie foran TV'et mens manden laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2011 Hvad læser du? Jeg læser til socialrådgiver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 jeg har lige været ved at rydde op i min venneliste på fb. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Spiser en Mc Flurry og ser ud på GND :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Sidder og hygger på Mac i fredericia med hende den skønne Stinna :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Sidder og hygger på Mac i fredericia med hende den skønne Stinna :biglove Jeg har fedtede fingre.... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Jeg har fedtede fingre.... ;) Så vask dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Så vask dem ;) HAR jeg gjort... Og nu har jeg sagt farvel til min skønne veninde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 HAR jeg gjort... Og nu har jeg sagt farvel til min skønne veninde :( Os mig :( Og nu venter jeg på min skønne svigerinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Os mig :( Og nu venter jeg på min skønne svigerinde :) :boo SAVNER dig...... (Men har du så lige set den gode nyhed jeg har skrevet??) YAAAY!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Laver absolut ingenting.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2011 Sidder stadig og tuder over "Borgen" og ser nu TV-Avisen Del dette indlæg Link to post Share on other sites