Besvaret October 18, 2011 Bager pølsehorn med Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Ligger i sengen og læser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Sidder og ser Beverly Hills Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Tænker så meget på ML og hendes familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Laver så lidt som muligt og glæder mig til veninde besøg imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Har lige set De Unge Mødre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Har endnu engang tabt kampen om fjernbetjeningen så er på vej i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Er ved at gøre klar til at gå i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Hører Queen :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 Burde sætte iPad'en til opladning og så smutte på hovedet i seng. Men i stedet for stener jeg BK og Facebook ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2011 kæmper med at få en baby til at sove i egen seng i nat.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Kan ikke falde i søvn igen. Og drømmer om at den regn snart vil stoppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 kæmper med at få en baby til at sove i egen seng i nat.. Hé det har jeg også brugt min nat på øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Tænker på ML og hvordan den første nat er gået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Håber på, snart at høre fra ML Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Slapper af med morgenTV, BK og en kop the og plejer min snotnæse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Lige vågnet, krydser fingre for tørvejr, så vi kan komme i Tivoli Friheden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Håber på, snart at høre fra ML Også jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Ligger og nyder at vi har efterårsferie og ingen er stået op endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Burde få taget mig sammen til at få lavet kaffe. Vi har nemlig besluttet at trodse det kedelige vejr og tage i friheden senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Burde få taget mig sammen til at få lavet kaffe. Vi har nemlig besluttet at trodse det kedelige vejr og tage i friheden senere :) Lyder fornuftigt - rigtig god dag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Sidder under mit tæppe og fryser :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites