Besvaret October 11, 2011 Hviler benene efter zumba og skal snart putte Tilde og så går turen til den bedste veninde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Venter på max er færdig med at skide så han kan komme i seng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Venter på max er færdig med at skide så han kan komme i seng :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Venter på max er færdig med at skide så han kan komme i seng :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Ser sex and the city.... igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Venter på max er færdig med at skide så han kan komme i seng :D Tænk, det kender vi godt herhjemme :lolhit Undrer mig tit over, at det altid er lige før drengen skal i seng, eller lige midt i aftensmaden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Ligger på sofaen med hjertemåler, en optager og en masse ledninger. Glæder mig til at måtte tage den af i morgen formiddag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Tænk, det kender vi godt herhjemme :lolhit Undrer mig tit over, at det altid er lige før drengen skal i seng, eller lige midt i aftensmaden :rolleyes Nemlig! Sjovt nok er det aldrig midt i fredags slikken :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Nemlig! Sjovt nok er det aldrig midt i fredags slikken :D Nej, aldrig! :D Men der er jo også Disney-sjov samtidig med fredagsslik- eller også er det omvendt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Sidder i sofaen med en bog :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg keder mig med et afsnit af de unge mødre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Er snart på vej i mødregruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Sidder på jobsøgningskursus og skal være i samtalebattle :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Sidder og venter på at trunten vil sove så jeg kan gøre rent til sp kommer lidt over 14 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Ligger i sengen på hotellet i Kbh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Overvejer hvilken kage jeg skal bage til i morgen, til gruppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Har lige tudet af træthed så er på vej i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Har lige tudet af træthed så er på vej i seng :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Putter under mit yndlingstæppe efter en lang dag på job :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Har lige tudet af træthed så er på vej i seng :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Er fuldstændig færdig efter dagens løbetur - den tog hårdt på kræfterne :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Er fuldstændig færdig efter dagens løbetur - den tog hårdt på kræfterne :wacko :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Jeg har bagt cookies og har nu kanelkage i ovnen, til min gruppe - det skal jo være hyggeligt at have tværprofessionel uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Jeg har bagt cookies og har nu kanelkage i ovnen, til min gruppe - det skal jo være hyggeligt at have tværprofessionel uge :) Hold da op du har bagt :) Men det lyder godt nok lækkert ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2011 Hold da op du har bagt :) Men det lyder godt nok lækkert ;) Jeg elsker at bage :) Og jeg er noget spændt på kanelkagen, for det er en ny opskrift. Og jeg er spændt på om den egentlig er nok, for den er klappet sammen, siden den kom ud af ovnen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites