Besvaret October 10, 2011 Slapper af efter en løbetur :) Igen? Nøj du aktiv :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Har lige sendt en lille mail til manden, som er på studietur. Ellers ser jeg Greys, inden jeg skal have lavet lektier. Overvejer dog at lave noget kaffe eller tage noget mælk at drikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Drikker en smoothie i sengen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Drikker en smoothie i sengen :) Hvor hyggeligt :) overvejer at gå i seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Igen? Nøj du aktiv :respekt Jep vi løber mandag og onsdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Er snothamrende forkølet, håber bare på at det er den samme omgang som Lukas lige har været igennem, orker ikke en forkølet baby lige nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Er netop blevet færdig med udkastet og har mailet det til mine gruppemedlemmer - så nu overvejer jeg om jeg skal finde min seng, et smut i bad eller smække en kage sammen til i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Sidder og undrer mig over de krøller jeg har fået efter at have været i bad her i aften. Øhm.. Mit hår er altså glat normalt? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Snuer i sengen!! Har friiiiiii idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg har siden jeg stod op, bagt chokoladekage til min gruppe og været i bad. Nu venter jeg på at klokken bliver 8 og jeg skal hjemmefra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg har siden jeg stod op, bagt chokoladekage til min gruppe og været i bad. Nu venter jeg på at klokken bliver 8 og jeg skal hjemmefra Hold da op du er effektiv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Hold da op du er effektiv ;) Engang i mellem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg har forelæsning og er mega sulten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Gnasker de dejlige guldkarameller som Ki har sendt til os :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Render rundt og vender min datter om på ryggen - 2 sek senere ligger hun igen på maven og er sur...! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Sidder på jobsøgningskursus og glæder mig til, at jeg har fri :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Tænker jo på dig :) ILM :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Ser Hall Pass med manden min <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Overvejer og holde pause fra bk... blir dårlig af at nogen mennesker kan være så verdens fjern... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Overvejer og holde pause fra bk... blir dårlig af at nogen mennesker kan være så verdens fjern... ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Overvejer og holde pause fra bk... blir dårlig af at nogen mennesker kan være så verdens fjern... Hva så søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 ILM :kiss Hvor er du sød :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg savner mine mænd og heldigvis kommer den lille hjem i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Har lige bagt pølsehorn med Emilie. Venter på de er kølet af så vi kan smage :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2011 Jeg overvejer om jeg skulle tage opvasken eller skrive en mail til manden. Han er jo på studietur og jeg mener det var i dag, de skulle ind og se Seat :) Noget han virkelig havde set frem til Del dette indlæg Link to post Share on other sites