Besvaret October 8, 2011 Slapper af efter en løbetur og overvejer om jeg skal have en lille lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Er på sunset med manden. Emilie er på overnatning hos min moster og onkel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Venter på et vennepar og deres lækre søn William kommer <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Sidder og ser genudsendelser og har lige sendt manden afsted på endnu et spillejob.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Sidder på spillejob og ønsker jeg var hjemme ved min elskede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Ser Tema Lørdag på DR2. I aften om hunde - og jeg er ikke hundemenneske. Det er nu hyggeligt alligevel. :) Kan varmt anbefales til alle hundeelskere! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Er til lyserød tøse lørdag.. SingStar og strawberry Daqueri.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Stort tillykke med smuksakken igår! :kram Tusind tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Er til lyserød tøse lørdag.. SingStar og strawberry Daqueri.. Lyder rigtig hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2011 Ligger og fryser i sengen - shit, det er blevet koldt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Overvejer at sove lidt mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 skal have dækket morgenbordet, familien kommer til mandens fødselsdag om en times tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Vi er ved at gøre klar til djurs sommerland ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 sidder og rydder op i mine facebookvenner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Slapper af i sofaen med sex and the city. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Har lige været ude på en løbe-/gåtur - vil nu gå ud og bage knækbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Har været ude og handle m. manden og lillepigen :) jeg har fået nye støvler :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Venter på at aftensmaden er færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Ser Kielgasten med tøserne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Kigger på min lækre mand som er ved at stryge skjorter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2011 Har pakket kufferten for min dejlige kæreste, som skal på studietur til Barcalona. Glæder mig til jeg har begge mine mænd hjemme igen. Isaac kommer heldigvis onsdag aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Har lige hængt vasketøj op og ryddet køkkenet efter aftensmaden. Nu er det vist velfortjent med en slapper på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Slapper af efter en løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Har lige spist pasta med kødsovs som manden har lavet :biglove Og ellers ser jeg Hvem vil være millionær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Er lækkersulten og har en meget sparkende Panda i maven ;) Det er garanteret hende, der gerne vil have lidt lækkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites