Besvaret October 5, 2011 Venter på at manden og vores kammerat for samlet puslebordet, så jeg kan få ryddet op på lillepigens værelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Skal snart ned og synge fødselsdagssang for smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Skal snart ned og synge fødselsdagssang for smuksakken Tillykke med ham :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Er lige kommet hjem fra en gang zumba gold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Er lige et smut hjemme :) min mor kommer forbi om lidt. Og når hun kører - kører jeg på arbejde igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Sidder og jubler indenvendigt - lillepigen sover i barnevognen udenfor, helt uden at brokke sig.. :yay udover det har manden fået sat vores vaskemaskine til !! Dobbelt yay !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Tillykke med ham :balloon Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Sidder på Jensens bøfhus i Herning med en kollega :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Sidder på Jensens bøfhus i Herning med en kollega :) Hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Jeg pakker noget der ligner en milliard pakker ind (eller var det kun 6?) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2011 Har lige hentet Emilie. Vi hygger på sofaen med en tallerken frugt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Vi skal til at have tøj på, så vi kan komme i Bilka, for at købe fødselsdagsgave til Isaac's farfar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 har lige spist morgenmad. Erica ligger på aktivitetstæppet og hygger og Go'morgen DK kører i baggrunden. Overvejer nu hvad jeg skal lave i dag - vaske tøj? - pudse vinduer? -gå en lang tur? -lave ingenting? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Sidder i telefonkø hos dans skolefoto - gab. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Hvor lyder det bare hyggeligt. Hvordan har du det? :kram Det er lidt op og ned, men for det meste godt - tak fordi du spurgte :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Er på jobsøgningskursus, men har weekend om 1 time :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Prøver at tage mig sammen til at gå en tur med min datter så hun kan sove. Dovenskaben (og desperate Housewifes) længe leve! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Det er lidt op og ned, men for det meste godt - tak fordi du spurgte :kram2 Tænker jo på dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 har lige spist morgenmad. Erica ligger på aktivitetstæppet og hygger og Go'morgen DK kører i baggrunden. Overvejer nu hvad jeg skal lave i dag - vaske tøj? - pudse vinduer? -gå en lang tur? -lave ingenting? Prøver at tage mig sammen til at gå en tur med min datter så hun kan sove. Dovenskaben (og desperate Housewifes) længe leve! Så har jeg fået vasket en enkelt vask og Erica ligger nu i klapvognen og sover på 3. time... Burde vaske vinduer, meeen kan nok godt udskydes til i morgen! Manden kommer jo hjem om lidt - og så er der dømt weekend! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Slapper af inden vi skal i det fine tøj for at komme ud og spise med et vennepar og derefter i biografen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Skal snart ned og synge fødselsdagssang for smuksakken Stort tillykke med smuksakken igår! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Spiser Max Cheddar og lytter til lyd bogen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Hygger med max cheddar og ser vild med dans Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Ammer, venter på mandens hjemkomst og ser skjulte stjerner.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites