Besvaret October 2, 2011 Min mand er på arbejde, min søn spiller Oline, min datter er faldet i søvn i stolen til Teletubbies og jeg ligger og flader ud på sofaen efter en dejlig dag udenfor. Stegen simrer i ovnen og snart skal kartoflerne skrælles. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Ser fodbold med manden <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Slapper af efter en dejlig mini ferie i Sønderjylland :loveshower Hvor vi blandt andet fik fejret smuksakken første gang :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Lader op til en lang dag på job i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Ligger i sengen med smuksakken. Fyldt af taknemlighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Har vild dårlig samvittighed! Lagde Erica til at sove i klapvognen, på et tidspunkt kommer der lidt lyde fra hende, så jeg slukker modtager-alarmen og går ud og kigger til hende. Hun sover dog fredeligt og jeg går ind igen. Mere end 20 minutter senere opdager jeg, at jeg IKKE fik tændt for alarmen igen, så jeg styrter ud til min dejlige datter og ser til hende - og hun ligger og græder! Hvor længe har hun ikke gjort det uden far eller mor kom! :baby3 Av det gør ondt i hjertet! :boo Slukker ALDRIG mere for alarmen før jeg tager hende op! Nu ligger hun i min seng og sover i den anden ende af huset, hvor jeg både har dørene åbne samt alarm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Ser The Dilemma med musse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Venter på jeg skal ned i lægehuset og vejes. Skal vist bare regne med samme vægt som sidst :( Men det er jo helt og aldeles min egen skyld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Passer min døgnvagt, som slutter i morgen kl 7.45... Heldigvis med kald fra hjemmet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Har fri idag, planlægger at hygge om manden der skriver speciale :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Er stået op.. Irriterer mig lidt over at jeg ikke er kommet igang med noget endnu, men giiiiiiiider heller ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Venter på at bussen kører, for skal mødes med en veninde og på café sammen. Jeg glæder mig, for det er virkelig meget længe siden jeg har set hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Venter på at bussen kører, for skal mødes med en veninde og på café sammen. Jeg glæder mig, for det er virkelig meget længe siden jeg har set hende Hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Venter på nogle fra kommunen kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Hyggeligt! Det var det helt bestemt også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Er på vej til Ouh... Hvordan er det gået? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Det var det helt bestemt også Var det en jeg kender? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Skriver læserbreve.. Og varmer op til James Blunt i aften med masser af musik! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Hvordan er det gået? Opdatere lige senere - er stadig på arbejde... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Ser film med Emilie :) Åhh.. Lyder hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Opdatere lige senere - er stadig på arbejde... :) Håber det gik godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2011 Var det en jeg kender? Jeps Del dette indlæg Link to post Share on other sites