Besvaret September 25, 2011 Vi er ikke kommet en afklaring nærmere :D Det er vi :D cyklerne spændes bag på bilen også tager vi en cykeltur rundt om Brabrand søen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Sidder i mandens varevogn. Vi tager lige en tur rundt til firmaets afdelinger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Venter på at gemalen serverer frokost for os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Venter på at gemalen serverer frokost for os Hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Det er vi :D cyklerne spændes bag på bilen også tager vi en cykeltur rundt om Brabrand søen :D Hvor hyggeligt. Vi tager en tur i dyrehaven med et hold venner og deres børn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Jeg skal til at skrive min opgave færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Rydder op i mit klædeskab. Nu skal det sidste af mit alt for store tøj ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Rydder op i mit klædeskab. Nu skal det sidste af mit alt for store tøj ud :) DEt lyder som en dejlig ting at kunne gøre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Sidder på Fjeldsted Skov Kro med min mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 DEt lyder som en dejlig ting at kunne gøre Det er super skønt. Efter have tabt over 22 kg skal alt skiftes ud. Men hold op hvor er det trist at kigge ind i klædeskabet nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Har indtaget legepladsen med kiks og kaffe efter en dejlig tur i dyrehaven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Vil pakke firma bilen og drage mod Ballerup. Mit hjem de næste 5 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Det er super skønt. Efter have tabt over 22 kg skal alt skiftes ud. Men hold op hvor er det trist at kigge ind i klædeskabet nu. Ej, det er virkelig også et flot vægttab. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Det er super skønt. Efter have tabt over 22 kg skal alt skiftes ud. Men hold op hvor er det trist at kigge ind i klædeskabet nu. Wow! Super flot gået! :respekt stort tillykke med det! Jeg sidder på arbejdet og keder mig.. bruger tiden på babyforums hihi :gravid og suge mere viden til mig om min lille bebs i maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Ligger i ske med manden Hvor hyggeligt! Ville ønske jeg havde en mand, der gad det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Kommer i tanke om at jeg har vasketøj, der skal hænges op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Venter på, at vaskemaskinerne bliver færdige, så jeg kan få hængt vasketøj op og tænker, at jeg burde løbe mig en tur i de fine vejr..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Sidder på færgen i Århus havn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 har lige vasket op, tror vores opvaskemaskine er gået i stykker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Sidder under tæppet mens manden putter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Vi er næsten lige kommet hjem fra en rigtig hyggelig tur på McDonalds og Baresso - sidstnævnte fik Isaac og jeg moetii, så kært :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Ligger i sengen på hotellet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Jeg ser Argh det gjorde jeg ikke.. Og jeg er da også næsten overbevist om at det er FUP!.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 Ammer.. skal op om en time alligevel.. såk.. det er så også 1. Gang lillepigen vækker mig om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 Ser tegnefilm med min lækre smuksak Del dette indlæg Link to post Share on other sites