Besvaret September 15, 2011 Vi ser TV2, Amalie kom på DR2 og så zappede vi :) Vi skal til at have nachoes og hindbær Verdi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ser valg og spider absurde mængder chokolade :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Vi ser TV2, Amalie kom på DR2 og så zappede vi :) Vi skal til at have nachoes og hindbær Verdi Og hvor Amalie bare så klog, at høre på :rolleyes Uhmm nachos :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ser valg og spiser slik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Og hvor Amalie bare så klog, at høre på :rolleyes Uhmm nachos :mam Det er ostenachoes - de er bare ikke et hit her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Det er ostenachoes - de er bare ikke et hit her Nej det lyder faktisk heller ikke specielt lækkert :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Har ondt i maven - har spist for meget is :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Nej det lyder faktisk heller ikke specielt lækkert :wacko Kæresten der engang har købt dem og han puttede ovenikøbet ekstra ost på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Holder i kø på E45 ved Århus hvor der er sket 2 trafikuheld ved to forskellige afkørsler :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Venter på manden tager op i hallen og ser 1. div bold. Så skal der hygges på sofaen. Forhåbentlig med en katpå maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Ligger på sofaen og beundrer min nye (oldgamle) Odder dukkevogn jeg har fået af min bonus datters mor <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Sidder i sofaen efter en omgang zumba og et varmt bad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Ser skjulte stjerner med Lulle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Ser skjulte stjerner med Lulle Lyder rigtig hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Fredags hygger på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Lyder rigtig hyggeligt :biglove Det er det bestemt også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Lulle og jeg er gået i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Ligger i sengen vågnede som altid 5.50 der hvor jeg normalt står op :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Er tidlig oppe. Skal til spinning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og gaber i sofaen. Emilie vækkede mig lidt over 6 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Er lige vågnet, så ligger stadig i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites