Besvaret September 15, 2011 Og sukker over kroppens form, men ja ja jeg ved det, man skal bare gøre noget ved det, men lige nu er det altså bare selvynk. Skal til mammaparty på lørdag og jeg føler bare jeg intet har at få på - jeg er alt for fed <_< Det problem har jeg også <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ja så skal du bare se, at blive frisk :biglove Jeps jeps :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Det problem har jeg også <_< Join the club <_< Jeg glæder mig til at se dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Join the club <_< Jeg glæder mig til at se dig Ja en lidt træls klub <_< I lige måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ja en lidt træls klub <_< I lige måde :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Jeg har fået det meget bedre og er lige nu i gang med at få klaret vasketøjet. Har den sidste i maskinen, som bare skal videre i tørretumbleren. Og om ikke så længe, så skal smuksakken hentes og vi skal hen og stemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Har lige hentet Tilde og skal til at hænge vasketøj op :) Og når manden kommer hjem skal vi op og stemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Forsøger og holde mig lodret på arbejdet... Når vi kommesaturn skal vi op på kroen og stemme og derefter ud til vennerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Er ved at pakke tasken, så jeg kan komme til valgfest senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Har ordnet vasketøj, været henne og stemme med Isaac og så var vi et smut i Bilka Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Venter på manden kommer hjem så jeg kan komme hen og stemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Venter på manden kommer hjem så jeg kan komme hen og stemme :) God fornøjelse Jeg har lige puttet Isaac og overvejer om jeg lige skulle klare lektierne til i morgen, samt pakke skoletasken og madpakkerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 oprydning, ikke fordi jeg gider, men får besøg i morgen, så det må heller se ordentlig ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sidder hjemme i vores sofa med lillepigen på armen og skal til at tænde computeren og opdatere jer alle med billeder og beretninger.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sidder hjemme i vores sofa med lillepigen på armen og skal til at tænde computeren og opdatere jer alle med billeder og beretninger.. Juhuu :hurra Velkommen hjem! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Har lige spist pandekager med kæresten og hans datter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sandheden skal man høre fra børn bla.... :/ av mit hjerte gør ondt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sandheden skal man høre fra børn bla.... :/ av mit hjerte gør ondt!!! Hvad nu da? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sidder klar til at se valgaften med Anders Lund Madsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Hvad nu da? :kram2 Vennernes drenge sad gladeligt ved bordet og fortalte i munden på hinanden at * og * skal have en baby :/ Veninden havde dog fortalt det kort forinden - så det kom ikke som en overraskelse- men damn det slog hårdt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Sidder klar til at se valgaften med Anders Lund Madsen :) PÅ DR1 nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 PÅ DR1 nu? Det er direkte fra DR2 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ser Danmarks Valg på DR1 og det vil jeg gøre resten af aftenen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 PÅ DR1 nu? Jep DR2 og det er god humor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Ser Danmarks Valg på DR1 og det vil jeg gøre resten af aftenen :biglove Ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites