Besvaret September 11, 2011 Overvejer at gå i seng :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Drømmer om at vinde i lotto, så man kunne være ligeglad med økonomien. Men ellers har det været en lang weekend og nu trænger jeg bare til noget søvn, så jeg går i seng med morgendagens lektier. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Overvejer hvad jeg skal sige til mandens forslag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Er vågnet badet i sved, med det væreste mareridt. God det ikke er sandt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Har været oppe i 20 min <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Vækkede lillepigen for 41 min. siden for at fodre :) ligger nu og ammer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Ser tegnefilm med Isaac, men er snart på vej til at lave kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... Rigtig god første praktik dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Spiser morgenmad med Theo, skal cykle om 5 minutter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Vækkede lillepigen for 41 min. siden for at fodre :) ligger nu og ammer. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... Ihh hvor spændende..... Jeg håber det bliver en rigtig god praktik!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 På vej retur på sygehus :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 På vej retur på sygehus :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... Lyder rigtig spændende ; Rigtig god første dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Har været oppe i 20 min <_< Puh det var tidligt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Ser teletubbies sammen med Tilde :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Tager mig sammen til at tage på arbejde. Har ondt i ryggen og burde nok have taget en dag mere hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... Ej, hvor er du heldig! :) Det er a chance of a lifetime, at få bekendtskab med den verden. Har selv været i praktik på en psykiatrisk afdeling - det er vildt spændende og den bedste og mest lærerige praktikperiode nogensinde. Held og lykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg plejer mit lorte-knæ!! Døjer med en blødning i knæhasen, muligvis fra en åreknude... Desuden er en ledkapsel i knæet blevet forvredet. Har lige været nede og aflevere min søn i skolen. Jo, jo, jeg kan da cykle...oh ve, hvilket syn. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Holder formiddagspause på jobbet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg sidder og spiser morgenmad, og kan mærke sommerfuglene baske rundt i maven. Jeg skal starte i praktik idag på Risskovs retspsykiatrisk afdeling... rigtig rigtig god første praktikdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 rigtig rigtig god første praktikdag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Jeg plejer mit lorte-knæ!! Døjer med en blødning i knæhasen, muligvis fra en åreknude... Desuden er en ledkapsel i knæet blevet forvredet. Har lige været nede og aflevere min søn i skolen. Jo, jo, jeg kan da cykle...oh ve, hvilket syn. :D Er det lige sket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Tænker lidt over livet og hvordan mn ikke kan kontrolere sit liv i detaljer Del dette indlæg Link to post Share on other sites