Besvaret September 6, 2011 På vej ud til vennerne. Til lasange... Og for at se lillebror der er 3 dage gammel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 sidder og slappe af og se mickeys klubhus sammmen med min søn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Venter på gæster som skulle være her kl 17.45..... Irriterende at de bare altid kommer for sent!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Overvejer hvad vi skal have på lørdag, at spise gennem dagen. Og ellers overvejer jeg om jeg ikke burde komme i gang med lektierne til i morgen. Jeg har nemlig lige sat kaffe over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Er på vej til brugerbestyrelses valg og foredrag med Lola Jensen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Er på vej til brugerbestyrelses valg og foredrag med Lola Jensen :) God fornøjelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Har lige været ude at kigge vejkanter. Vores ene kat har været væk i et par dage. Det ligner hende ik at være væk så længe :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Har lige været ude at kigge vejkanter. Vores ene kat har været væk i et par dage. Det ligner hende ik at være væk så længe :( Åh nej, håber hun kommer hjem snart! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Morer mig over den her :lolhit :kuller : http://www.youtube.com/watch?v=JloPcH3lFLQ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Burde VIRKELIG læse lektier til i morgen, men jeg kan slet ikke tage mig sammen <_< Ellers er lillemanden lige puttet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Åh nej, håber hun kommer hjem snart! :kram Det håber jeg virkelig os! Hun har hendes mors sind. Hun blev desværre kørt over da killingerne var 10 uger gammel. Nu er Whoopi 1½ år, og frygter lidt hun har lidt hendes mors skæbne :( Men håber selvfølgelig bare det er alle de mus der er på markerne der trækker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 slapper af og nyder at manden er til fodbold = ingen fodboldkamp i tv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Er lige kommet hjem fra skole og arbejde.. Puha er godt nok også smadret nu! :( Tog hjemmefra kl.06:45 i morges.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Prøver at vågne, så jeg kan komme op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Prøver seriøst at vågne. Skal afsted hjemmefra her om senest 20 minutter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Forsøger at få fat i mit arbejde, telefonen bliver ikke taget og jeg skal melde mig syg, vågnede med feber og halspine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 God fornøjelse Tak - det var et super godt og sjovt foredrag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Har lige været ude at kigge vejkanter. Vores ene kat har været væk i et par dage. Det ligner hende ik at være væk så længe :( Håber hun snart kommer hjem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Forsøger at få fat i mit arbejde, telefonen bliver ikke taget og jeg skal melde mig syg, vågnede med feber og halspine :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Laver ingenting lige nu, men skal have kigget hvad der er af stillinger at søge og så i gang med zumba :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Forsøger at få fat i mit arbejde, telefonen bliver ikke taget og jeg skal melde mig syg, vågnede med feber og halspine :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Forsøger at få fat i mit arbejde, telefonen bliver ikke taget og jeg skal melde mig syg, vågnede med feber og halspine :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Holder pause fra lektielæsning. Er helt firkantet i øjnene. :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Har total flad-ud-fri dag... Forsøger og overleve smerte helvedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites