Besvaret September 5, 2011 M har Isaac i bad, men jeg laver absolut intet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Så er dommen afsat, lægerne vil i morgen presse mors operation ind og benet skal af ved knæet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vil snart smide mig på sofaen, er træt efter en aftenvagt igår og dagvagt idag :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Så er dommen afsat, lægerne vil i morgen presse mors operation ind og benet skal af ved knæet :( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ser Robinson og spiser chips, doooh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ser Robinson og spiser chips, doooh Guuud, sender de det stadigvæk? Fulgte med i 2000 og lidt i 2001. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vil snart smide mig ind under dynen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Vil snart smide mig ind under dynen :zzz Me too- forstår ikke der ikke er én der kommer og bærer mig op af trapperne :D Sweet dreams Sunshine :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Jeg kan ikke forstå at der ikke kommer nogen og bærer mig NED af trapperne... :P Skal have ladet mobilen op, børste tænder og så sooooove! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Me too- forstår ikke der ikke er én der kommer og bærer mig op af trapperne :D Sweet dreams Sunshine :biglove Ej det er altså også for dårligt :D I lige måde Sunshine :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Forsøger at hive mig op til at støvsuge, men fik desværre sat mig ned :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Ligger stadig i sofaen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Sidder på et pizzaria i Hobro med en kollega efter dagens hårde arbejde. Nu er der frokost tid, og så hjem med affald og SÅ hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Gør fuldstændigt rent her hjemme.. mangler 4 rum, men dem tager min dejlige kæreste, da småveerne tager lidt til nu.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Er stadig installeret på sygehuset, håber snart det er overstået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Skal liiiiiiige hjem fra arbejde først :-p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Har lige bagt knækbrød og er ved at vaske tre maskinfulde tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Venter på at klokken bliver 16, så jeg kan komme ind og aflevere Sunes 3 års fødselsdagskage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Vi er ved at rydde op, da vi får gæster i weekenden. Dog er smuksakken vist ved at rydde ud i stedet :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Ser Bee Movie med Isabella :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Ser mickeys klubhus med Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Overvejer om jeg ikke burde finde noget aftensmad, men en sur og træt dreng gør at overskudet ikke er det største Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Skal til at gøre mig klar til dans, men gider ikke rigtig... Det er vals i aften, og det er jeg bare så dårlig til <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Så er dommen afsat, lægerne vil i morgen presse mors operation ind og benet skal af ved knæet :( pøj pøj med din mor - hvad er der galt med benet ? og hørte i fra præsten ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites