Besvaret September 4, 2011 Mange :( Rigtig mange :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Hvad er der sket?? Lille Emil (Miller) - Supermand - er fløjet til himmels... :boo :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Lille Emil (Miller) - Supermand - er fløjet til himmels... :boo :boo :boo :boo Neeeeeej :( :( :( :( hvor er det tragisk :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Mit hjerte græder :( Forstår ikke hvorfor verden er så ond. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 lige nu sidder jeg og læser en blog, om et par, som har adopteret fra nigeria. De startede på den Kinisiske venteliste i 2005, og nu er jeg ved 2008, hvor der stadig ikke er kommet et barn i forslag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ligger på sofaen med småveer - bliver vartet op af manden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Har det helt dårligt, efter vores ene kat har smurt gang og badeværelse ind i blod :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ligger på sofaen med småveer - bliver vartet op af manden.. Spændende! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Skal snart rydde lidt op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ligger/slænger mig i sofaen og strikker og ser dokumentar om dem der kentrede. Puha :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Puha jeg ser udsendelsen om de unge der i februar kæntrede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ser et skønt portræt af Hanne Vibeke Holst på DRK :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ser Zulu Comedy Galla 2011... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ser Zulu Comedy Galla 2011... Samme her.. :D Og spiser natmad - totalt undevuderet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Sidder og elsker min kæreste mere og mere - har lige fået nakke massage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Sidder og gufler en kanelsnegl! *løber væk fra Tazdiginez, da jeg helt sikkert vil blive slået ihjel for det; med mindre nakkemassagen fra i går stadig tæller højt* ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Har lige hentet Emilie i børnehaven. Sidder og hygger med en is foran fjerneren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Sidder og gufler en kanelsnegl! *løber væk fra Tazdiginez, da jeg helt sikkert vil blive slået ihjel for det; med mindre nakkemassagen fra i går stadig tæller højt* ;-) nøøh.. så længe du husker mælk, rugbrød og gifler, så kan du gøre op for det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Mælk - check Rugbræg - check (Mæh?!) Gifler - uh oh....håber du kan vente til i morgen, eller at jeg kommer hurtigt til Øster Jølby så jeg kan nå det inden bussen kører ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ligger i sengen og er ligeglad med alle dagens hændelser.. efter 3 operationer på 24 timer og nogle dages vurdering, er lægerne kommet frem til at min mors fod er for dårlig, de er lige nu i gang med at finde ud af, hvor meget af benet der skal væk.. :'( ååh mor altså, alt det LORT du har og skal igennem, det er ikke retfærdigt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ligger i sengen og er ligeglad med alle dagens hændelser.. efter 3 operationer på 24 timer og nogle dages vurdering, er lægerne kommet frem til at min mors fod er for dårlig, de er lige nu i gang med at finde ud af, hvor meget af benet der skal væk.. :'( ååh mor altså, alt det LORT du har og skal igennem, det er ikke retfærdigt.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ligger i sengen og er ligeglad med alle dagens hændelser.. efter 3 operationer på 24 timer og nogle dages vurdering, er lægerne kommet frem til at min mors fod er for dårlig, de er lige nu i gang med at finde ud af, hvor meget af benet der skal væk.. :'( ååh mor altså, alt det LORT du har og skal igennem, det er ikke retfærdigt.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites