Besvaret September 2, 2011 Ser Disney og kværner slik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Venter på manden henter en grill kylling om lidt... Aftenens menu - gik hmm ja kort sagt: ikke særlig godt... - så er det jo godt vores lille by har 3 pizzarier, en kro og en tankstation med grillbar ;P LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Mand og jeg udskyder drinks og festuge til i morgen, så ligger på sofaen og ser regional nyheder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Sidder og bander lidt over den halsbetændelse der er på vej <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 jeg sidder lige og opdatere min signatur, så linket til min blog virker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Har lige broderet den ene side på mit "post-hjerte" færdig.. så mangler der kun en side mere..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Prøver at overtale mig selv til at gå i seng, men jeg er bare så træææææt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Har lige broderet den ene side på mit "post-hjerte" færdig.. så mangler der kun en side mere..... Hvor er den fin! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Har sendt manden på job og ligger nu og venter på at ungerne vågner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Slumre i sengen mens mand, svigermor og børn spiser morgenmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Prøver at komme i gang med at rydde op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 lytter til mads og monopolet, og stinna, hvor er du sej, den julepostting, er da blevet super god... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Bager pandekager til min skønne mand! :biglove Ved godt at det ikke er det sundeste i verden, men dulmer min samvittighed med pitabrød og grønt i aften... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Har smidt mig på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Sidder og prøver på at komme i omdrejninger så jeg er klar til gadefest iaften, men nøj hvor er jeg da bare træt :zzz :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Ligger stadig i min seng og feder den. Var i byen igår og var hjemme kl 6, så føler mig lidt brugt. Dog ingen tømmermænd, da jeg kun fik 2 drinks, så kunne køre hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Så lidt som overhovedet muligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Har været på gåtur med familie og svigermor vi har plukket brombær, æbler, blommer, mirabeller mmmmh ;) nu skal vi have boller, varm kakao og brunsviger vi skal fejre svigers fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Nyder stilheden. Ungerne og hunden er taget med farmor og farfar på camping her kl. 9 i morges og manden er ude og arbejde :) I aften skal vi dog i byen og slå et hul i jorden :D Så er stilheden væk igen fra morgen middag hvor ungerne og hunden kommer hjem igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Er næsten lige kommet hjem fra mødregruppe. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Har været på gåtur med familie og svigermor vi har plukket brombær, æbler, blommer, mirabeller mmmmh ;) nu skal vi have boller, varm kakao og brunsviger vi skal fejre svigers fødselsdag :) Uden at blive forstyrret af hvepse? Lyder rigtig hyggeligt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Uden at blive forstyrret af hvepse? Lyder rigtig hyggeligt! :) Slet ingen hvepse kun knap ti kilo frugt til fryseren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites