Besvaret August 29, 2011 Slapper af, mens farmand putter børn. Skal have smurt madpakker allerede i aften, eftersom vi skal op kl. 5 i morgen...Gaaaab!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Slapper af, mens farmand putter børn. Skal have smurt madpakker allerede i aften, eftersom vi skal op kl. 5 i morgen...Gaaaab!! Puha, her er det hedigvis en time senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Sidder og ser hvem vil være millionær og venter på manden kommer hjem med BK mad (Burger King ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Sidder på Viborg sygehus og venter på at se min mor som har været kniven siden i morges.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Overvejer at gå i seng så jeg kan være frisk når knægten vågner kl 4 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Har været til Zumba, i bad og nu har jeg så lige smidt mig på sofaen og kværnet 3 hele rygbrødder med Hamburgerryg, Mayo og Agurk i mig.. :badgirl UPS, så var den Zumbatime vist til ingen verdens nytte.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Puha, her er det hedigvis en time senere Det plejer det heldigvis også at være her, men i morgen skal jeg selv aflevere begge børn og det tager som regel 1 times tid i alt pga cykelafstanden til mindstemusens vuggestue. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Det plejer det heldigvis også at være her, men i morgen skal jeg selv aflevere begge børn og det tager som regel 1 times tid i alt pga cykelafstanden til mindstemusens vuggestue. Puha, her bor vi heldigvis 30 meter ca, fra børnehaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 har lige læst lidt nyheder og læste bla, om at Sebatian Bach har været en af de uheldige med orkanen/tropiske storm (eller hvad hun nu endte med at være) Irene, hans hjem er blevet ødelagt. Så jeg kom lige til at tænke på Troldemor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Jeg venter på toget, så jeg kan komme hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Spiser frokost og forsøger at holde mig oprejst trods smerter :( Ser frem til senere - hvor veninden bortføre mig... Og ser frem til fridag i morgen med skøn veninde i centeret <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Du er tilbage :kram2 Det er jeg :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Er træt af, at være blevet lidt snottet efter at have siddet i træk til en barnedåb <_< Og jeg vidste bare, at det ville give en forkølelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Er træt af, at være blevet lidt snottet efter at have siddet i træk til en barnedåb <_< Og jeg vidste bare, at det ville give en forkølelse <_< Øv det lyder ikke rart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Jeg er lige nu en smule træt af at Isaac ikke sover endnu, men vi har fået bagt halvmislykkede bolle pindsvin. Med lidt glasur og fantasi kan man godt se hvad det er :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Og så er jeg ked af det, på min svigerinde og svogers vejne. Han er lige blevet fyret i dag og har sidste dag den 25. oktober. De sidder hårdt i det, da hun er i et løntilskudsjob som lærer. Håber snart det vender for dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Øv det lyder ikke rart Nej det er rigtig træls :( Og ødelagde også lidt af "oplevelsen", desværre, for det var rigtig gourmetmad. Og så er det lidt irreterende, at man sidder og fryser og ved, at man bliver forkølet dagen efter <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Jeg er lige nu en smule træt af at Isaac ikke sover endnu, men vi har fået bagt halvmislykkede bolle pindsvin. Med lidt glasur og fantasi kan man godt se hvad det er :whistling Det lyder ellers rigtig hyggeligt, at I har bagt bolle pindsvin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Sidder og stresser lidt over at Emilie ikke har nogen jakke til efteråret :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Og så er jeg ked af det, på min svigerinde og svogers vejne. Han er lige blevet fyret i dag og har sidste dag den 25. oktober. De sidder hårdt i det, da hun er i et løntilskudsjob som lærer. Håber snart det vender for dem. :( En masse positive tanker til dem :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Nej det er rigtig træls :( Og ødelagde også lidt af "oplevelsen", desværre, for det var rigtig gourmetmad. Og så er det lidt irreterende, at man sidder og fryser og ved, at man bliver forkølet dagen efter <_< Ja, det gør bare ikke noget godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Det lyder ellers rigtig hyggeligt, at I har bagt bolle pindsvin :) Det var også meget hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 :( En masse positive tanker til dem :kram2 Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Sidder og har det lidt skidt - plukveerne er stygge ved bækkenet nu og jeg har kæmpemæssig halsbrand :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites