Besvaret August 28, 2011 Jeg overvejer om jeg ikke skulle i gang med dagens gøremål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Jeg venter på at lillemanden kommer hjem i eftermiddag og overvejer om jeg ikke skal bage noget for at få tiden til at gå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Sidder i bussen på vej op til mine forældre, hvor vi skal fejre min mors fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Er ved at lade op til at bage pølsehorn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Er ved at lade op til at bage pølsehorn :) Uhm, jeg nøjes med en kage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Uhm, jeg nøjes med en kage Jeg overvejer også at bage chokolade muffins :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Jeg overvejer også at bage chokolade muffins :) Uhm lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Har lige klipset 37 poser slikkepinde enkeltvis sammen med et visitkort. Hvem sagde ondt i håndleddet? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Jeg ser på min nye computer og har gang i tre maskinevask <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Vi er lige kommet hjem fra 16 km cykeltur, max cyklede hele vejen, så sejt :) undervejs plukkede vi brombær, blommer og æbler så vil lave æbletærte, brombærmarmelade og henkogte blommer om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Er helt gennemblødt efter husstandsomdeling, og sidder nu oppe i vores lokaler foran en blæser med en kop the, og et tæppe rundt om mig, mens ALT mit tøj hænger til tørre. Hmmm... Håber på lidt bedre vejr imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Har lige smidt aftensmaden i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Jeg lytter til take that, dufter til squashkagen og æbletærten der er i ovnen og venter på bolognesen har simret længe nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Vi er lige kommet hjem fra 16 km cykeltur, max cyklede hele vejen, så sejt :) undervejs plukkede vi brombær, blommer og æbler så vil lave æbletærte, brombærmarmelade og henkogte blommer om lidt :) Hvor er Max sej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Skal lige om lidt have puttet Emilie. Når det er klaret skal jeg have bagt pølsehorn til madpakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Sidder på MacD i Viborg sammen med min elskede - skal til at ned til min mor på sygehuset igen om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Kom til fødselsdag kl 10 og er her stadig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Laver kaffe der lige om lidt skal nydes sammen med lune chokolade muffins :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Laver kaffe der lige om lidt skal nydes sammen med lune chokolade muffins :mam Mmmh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Ser genudsendeser, spiser et stykke squashkage og drikker kanelte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Ser genudsendeser, spiser et stykke squashkage og drikker kanelte :) UHM squashkage :) Det må blive mit næste kage-projekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Er ved at rydde op efter aftensmaden og er egentlig på vej i seng. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites