Besvaret August 27, 2011 Jeg skal snart over til en skøn veninde og lege krea :) Lyder rigtig hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Sidder og venter på jeg skal til frisør, så jeg kan se ordentlig ud til bryllup senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Forsøger at vågne helt efter en træls aften og nat med lægevagten og en Isabella med næsten 41 i feber :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Lyder rigtig hyggeligt Det er jo altid hyggeligt at være krea, men det er nu lidt hyggeligere når man er flere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Forsøger at vågne helt efter en træls aften og nat med lægevagten og en Isabella med næsten 41 i feber :( Puha :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Er bare totalt radbrækket efter at have klatret i lygtepæle i går og i nat. <_< Men skal til fødselsdag lige om lidt, så håber at jeg får det lidt bedre i ryggen som dagen nu går fremad. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Hygger med en bog under tæppet. Emilie er inde ved Olde hvor hun har sovet og manden er kørt ned for at træne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Forsøger at vågne helt efter en træls aften og nat med lægevagten og en Isabella med næsten 41 i feber :( Stakkels lille mus, håber hun snart er frisk igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Jeg har luge fået fri :) skal luge stene lidt, så i bad også ud til Betina :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Mand og barn er gået på legepladsen og jeg stener tv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Spiser lækker belgisk chokolade manden har købt til mig i Holland :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Sidder oppe på beredskabsgården og puster ud efter en lang dag, med sejlads i redningsbåd, brandslukninger, gåture, is og udrykninger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Jeg har luge fået fri :) skal luge stene lidt, så i bad også ud til Betina :) Yeah!! Jeg glæder mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Spiser lækker belgisk chokolade manden har købt til mig i Holland :loveshower Du er tilbage :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Ser film med Emilie mens vi venter på maden er klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Har haft rigtig hyggelig tid med Lulle <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Har helt ondt i maven af at have spist slik :( har mest lyst til at :puke manden er gået i seng - han skal møde på arbejde kl. 3.30 i nat :blink jeg tager lige en time mere, så jeg kan se "Afrika Nu" færdig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Sidder oppe på beredskabsgården og puster ud efter en lang dag, med sejlads i redningsbåd, brandslukninger, gåture, is og udrykninger :) Nu må du da snart gå i fødsel! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Er lige kommet hjem fra familie tam tam i Struer og er nu krøbet under dynen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Er lige kommet hjem efter en smadder go 50 års fødselsdag med god mad og god live musik. Har fået vasket krigsmalingen af og putter under dynen. Det var rart at få det af. Det tynger godt på øjet når man har øjenbetændelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Jeg ville gerne sove lidt mere, men jeg kan bare ikke falde i søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Lytter til manden der snorker og børnene der leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 På vej til 6 års og 30 års fødselsdag :) og solen skinner smukt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Lige vågnet efter en kort nats søvn og fortsætter nu med valgkampen i Odense's gader og stræder. God dag til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2011 Lytter til manden der snorker og børnene der leger :) Lyder rigtig hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites