Besvaret August 25, 2011 Spiser morgenmad. Eller Emilie gør. Jeg har det for skidt til at få noget ned :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 skal snart spise og ser tegnefilm med Mick Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Isaac og M spiller sorteper. Jeg slapper af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Mand og barn er lige kommet hjem med en tallerken mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Er bare rigtig træt. Tog afsted hjemmefra imorges kl.06:45 og er først lige kommet hjem igen.. Puha.. <_< Tror bare jeg skal have noget aftensmad nu og så på hovedet i seng, så man kan gentage denne dag igen imorgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Tænker alt for meget på ting der ikke kan løses :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Sidder og tænker om jeg skal ringe til lægen i morgen. Har haft feber siden mandag pga lungebetændelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Sidder og tænker om jeg skal ringe til lægen i morgen. Har haft feber siden mandag pga lungebetændelse :( Åååh god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Tænker alt for meget på ting der ikke kan løses :( Det lydet ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2011 Sidder og tænker om jeg skal ringe til lægen i morgen. Har haft feber siden mandag pga lungebetændelse :( Det synes jeg er en rigtig god idé. Rigtig god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Putter med min smukke, lille syge og feberramte pige, der lige har fået konstateret MØB :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Øv, sikke mange der er syge lige pt. eller har syge børn. God bedring til jer! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Har lige været ude og lege abekat i lygtepælene, og sidder nu og puster ud og får lidt aftensmad, før det igen går løs her om en små 40 minutter med nyt infomøde vedrørende valget. Tror den bliver RIIIIIIIGTIG mange før jeg er hjemme i aften/nat.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Ser Disney med drengene :) manden er ude og buldre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Drikker rødvin og fejrer mandens nye job :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Sidder og drømmer om at forkæle mig selv med en boudoirfotografering af Tina Liv... synes hun laver SÅ flotte billeder... Suk! Gid man havde råd :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Drikker rødvin og fejrer mandens nye job :-) Lækkert!! Hurraaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Jeg spiser snolder og ser hit med sangen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Jeg spiser snolder og ser hit med sangen Mmmmmmm det gør jeg også :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2011 Har lige været oppe at tjekke hos lillepigen. Hold da fast, hvor hun bare brænder :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Sidder og vågner - skal til åben hus ved Beredskabsstyrelsen. Jeg er blevet lovet speciel tur i deres speedbåd/redningsbåd :) Så må give en masse :bd og håbe at der sker noget ved det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Glæder mig til at få besøg af Louise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2011 Jeg skal snart over til en skøn veninde og lege krea :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites