Besvaret August 22, 2011 Han er så ked af det :( Han er jo aldrig syg, tror det er fjerde gang på 3 år, så det er helt mærkeligt at se ham slatten :( Åh den lille mand. Jeg har altså både A derma spray og xylocain liggende, hvis det er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige puttet skoldkoppen Theo <3 Rigtig god bedring med ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige været inde ved Tilde, som fortalte at hun har ondt i munden. Og sørme om der ikke er 3 af de sidste 4 kintænder på vej :baby2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Åh den lille mand. Jeg har altså både A derma spray og xylocain liggende, hvis det er? Tak søde, det er ikke utænkeligt det frister! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige været inde ved Tilde, som fortalte at hun har ondt i munden. Og sørme om der ikke er 3 af de sidste 4 kintænder på vej :baby2 Lille Tilde er ved at være stor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Tak søde, det er ikke utænkeligt det frister! Jeg ved hvordan det er med en slatten skoldkoppedreng, så hent det endeligt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Lille Tilde er ved at være stor :loveshower Ja det er hun bare :loveshower Det går alt for stærkt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Ja det er hun bare :loveshower Det går alt for stærkt :kuller Det kender jeg alt til. Men I skal vel også have en mini mere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Det kender jeg alt til. Men I skal vel også have en mini mere? Ja på et tidspunkt ;) Jeg kunne godt tænke mig, at få fast job inden - ellers bliver økonomien alt for stramt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Ja på et tidspunkt ;) Jeg kunne godt tænke mig, at få fast job inden - ellers bliver økonomien alt for stramt. Det forstår jeg godt :kram2 jeg ønsker mig også en mere. En lille Isabella eller en lille Sofus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er gået i seng og har fået en brændende lyst til fyldte squash Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er gået i seng og har fået en brændende lyst til fyldte squash Lige en lille natmadssnack Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Sidder og læser om fleksjob, deltidsarbejde vs. barsel.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige skrevet med min stakkels nevø. Han er lige kommet i seng, efter at have smurt 12 stykker rugbrød - alene. Til hans og hans søskendes madpakker. Han er kun 10, det synes jeg bare ikke er okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Og så har jeg sagt godnat til kæresten <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Nurser manden, der har forstuvet foden. Håber at han snart får sin førlighed tilbage... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Ligger og nusser koppen <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Er vågnet med hovedpine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Ligger i sengen og er træt og øm.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Jeg har lagt mig med kvalme og ondt i maven. Øv, altså jeg er næsten lige startet på en ny arbejdsplads... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Har det virkelig skidt. Møg lungebetændelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Lige nu sidder jeg og venter på at skulle til lægen.. Har i laaaaaaaaaaaang tid har sindsyge smerter under højre hæl når jeg træder ned, og nu må det vidst hellere blive undersøgt. Det er hver gang jeg træder ned som om at jeg træder på et søm og der er noget som går i stykker i foden <_< Så nu ser hvad han siger.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2011 Er lige vågnet fra lur med Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites