Besvaret August 22, 2011 ser tegnefilm med 2 morgenfriske trolderødder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Ligger i sengen og har det skidt.. Har ikke sovet i nat pga. moslen i maven og plukveer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er på vej hjem fra arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er lige kommet hjem fra lægen. Er den heldige vinder af en lungebetændelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Opdaterer lidt i min bryllupsberetning herinde :whistling Er lige kommet hjem fra lægen. Er den heldige vinder af en lungebetændelse :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Sidder og er muggen - MÆND!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Sidder og er muggen - MÆND!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 :kram2 Tak. det er bare så TÅBELIGT.. jeg skal åbenbart være mellemled for min stedfar og Jesper (Jesper har ingen penge på mobilen) ang. hentning af Jesper, i stedet for at min stedfar liiiige bruger 5 min. på at ringe op til Jesper selv, vil han ha' at jeg skal lege personlig sekretær fordi "han arbejder".. Jo tak, men den tid han bruger på at smse, kunne han bruge på at ringe i stedet.. såååååk <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er lige kommet hjem fra lægen. Er den heldige vinder af en lungebetændelse :( Rigtig god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Vi har ciabattabrød til hævning, som vi skal have til suppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Tak. det er bare så TÅBELIGT.. jeg skal åbenbart være mellemled for min stedfar og Jesper (Jesper har ingen penge på mobilen) ang. hentning af Jesper, i stedet for at min stedfar liiiige bruger 5 min. på at ringe op til Jesper selv, vil han ha' at jeg skal lege personlig sekretær fordi "han arbejder".. Jo tak, men den tid han bruger på at smse, kunne han bruge på at ringe i stedet.. såååååk <_< Gud hvor åndssvagt, jeg havde pure nægtet. :rolleyes Skrevet at det måtte han selv ringe om, for jeg havde selv utrolig travlt med at læse noget meget vigtigt på teksttv. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Og nu er Jesper så 1,5 time senere hjemme fordi han vil tage en bus der kan sætte ham af ca. 2-3 km. Væk fra huset (åndsvage bustider!!!!).. det kunne ha' været undgået hvis min stedfar bare havde ringet og sagt "det er intet problem at hente dig, jeg er kun 5 km. væk fra dit busskifte" , men nej nej :) åååh MÆND!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Gud hvor åndssvagt, jeg havde pure nægtet. :rolleyes Skrevet at det måtte han selv ringe om, for jeg havde selv utrolig travlt med at læse noget meget vigtigt på teksttv. :whistling Skrev også til min stedfar at det måtte de selv styre og gik i bad.. jeg ringer så op til Jesper bagefter og får et møgfald af ham fordi jeg ikke havde ringet igen tidligere (der var optaget inden jeg gik i bad) og der finder jeg ud af, at min stedfar IKKE har ringet eller noget som helst.. såååååk, så måtte jeg jo smide ham en sms.. og nu har det bare kørt af bæ siden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er lige kommet hjem fra lægen. Er den heldige vinder af en lungebetændelse :( Øv da, god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er hjemme hos mine forældre, med Tilde og har inviteret os selv på mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Lige kommet hjem efter at ha' gået ca. 3 km.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Lige kommet hjem efter at ha' gået ca. 3 km.. Forsøger du at sætte fødslen igang? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 dufter til lunt fransbrød MUMS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Overvejer om jeg skulle gå i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Forsøger du at sætte fødslen igang? ;) Både og - gik Jesper i møde og jeg er begyndt at ha' lyst til at gøre alt muligt jeg normalt ikke gør :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Jeg gnasker engelsk vingummi og drikker cola Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige puttet skoldkoppen Theo <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 venter på at manden at færdig med at spille xbox, så vi kan gå en tur ned efter en softice :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige puttet skoldkoppen Theo <3 Åh stakkels lille dreng, hvordan tager han det? Og god bedring til det lille pus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Åh stakkels lille dreng, hvordan tager han det? Og god bedring til det lille pus Han er så ked af det :( Han er jo aldrig syg, tror det er fjerde gang på 3 år, så det er helt mærkeligt at se ham slatten :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites