Besvaret August 21, 2011 Har lige pakket smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Har haft en rigtig træls weekend, min mor har hakket på mig hele tiden Åh nej :( Hvorfor dog det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Har lige puttet Emilie og flader nu ud på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Åh nej :( Hvorfor dog det? Så snart jeg, efter hendes mening ikke gjorde tingene godt nok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Har haft en rigtig træls weekend, min mor har hakket på mig hele tiden Ej, det kan hun da ikke tillade sig! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Så snart jeg, efter hendes mening ikke gjorde tingene godt nok. Det lyder anstrengende!! Har vi stadig en date på lørdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Sidder og er skide stolt af mig selv - har været røgfri i 80 dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Sidder og er skide stolt af mig selv - har været røgfri i 80 dage! Sejt :respekt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Det lyder anstrengende!! Har vi stadig en date på lørdag? Jeps! Og jeg glæder mig :loveshower Skal jeg tænke på aftensmad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Og ja, det har været en anstrengende weekend. Så nu glæder jeg mig til at kæresten kommer senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Sejt :respekt :yay Mange tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Jeps! Og jeg glæder mig :loveshower Skal jeg tænke på aftensmad? Ja det ville da være lækkert!! Regnede med at komme ved 16-17 tiden hvis det passer dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Syntes allerede at det er lidt trist, at være helt alene. Tilde er her jo, men hun sover forhåbenlig snart ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Syntes allerede at det er lidt trist, at være helt alene. Tilde er her jo, men hun sover forhåbenlig snart ^_^ :kram Du må tage på en masse besøg osv i den kommende uge :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 :kram Du må tage på en masse besøg osv i den kommende uge :kram Tak :kram Ja der er ikke andet for ;) Jeg har så også Tilde hjemme hele ugen - kunne vælge mellem at holde hende hjemme eller sende hende over til en dagpleje hun ikke rigtig kender! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Ja det ville da være lækkert!! Regnede med at komme ved 16-17 tiden hvis det passer dig? Det er helt super :loveshower det bliver dejligt at se dig igen! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Jeg har lige plysset hele kroppen :P kæresten kommer nemlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Syntes allerede at det er lidt trist, at være helt alene. Tilde er her jo, men hun sover forhåbenlig snart ^_^ Måske Tilde og Tildes mor har tid til at hygge med Stinna onsdag?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Måske Tilde og Tildes mor har tid til at hygge med Stinna onsdag?? :) Det vil vi gerne :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Det vil vi gerne :kram2 YAAAAY :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Er lige kommet hjem efter en tur i biffen sammen med kæresten og et hold venner. Har set abernes planet - begyndelsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Vi ser tegnefilm. Isaac stod op allerede klokken 4, men det lykkes mig at få ham til at sove lidt længere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Er kravlet under dynen igen. Har god tid idag da jeg skal til gyn inden jeg skal på arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Ser mere tegnefilm og nyder min kaffe, inden vi skal i tøjet og have klaret Isaac's madpakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2011 Har lige spist morgenmad og venter på evt. at blive kaldt ud som vikar - samtidig med, at jeg overvejer, hvordan jeg skal hænge sammen i dag er såååååå træt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites