Besvaret August 14, 2011 Sidder og funderer over hvilken ret vi skal tage med til BH sommerfest på lørdag Frikadelle-spyd og pastasalat? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Det kunne være rigtig hyggeligt med selskab :kiss Manden spiller selvfølgelig computer :rolleyes Nå ja hvor skulle han ellers være :rolleyes Han må blive udstyret med et stødhalsbånd, så du kan komme i kontakt med ham :haha Eller også skal vi to flytte sammen, og så kan vores mænd bo sammen med hver deres computer :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Frikadelle-spyd og pastasalat? :) Ikke et dårligt forslag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Spiser nybagt franskbrød selvom jeg stadig er mæt efter aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Eller også skal vi to flytte sammen, og så kan vores mænd bo sammen med hver deres computer :D :D Lyder som en rigtig god plan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ikke et dårligt forslag :) Havde jeg med til den stores dengang han gik i BH. Det var et hit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Lyder som en rigtig god plan :D :D Ja, jeg har så mange gode idéer- specielt når jeg bare ligger og laver hat :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 :D Ja, jeg har så mange gode idéer- specielt når jeg bare ligger og laver hat :rolleyes Kan jeg sagtens forestille mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Har lige søgt 2 job, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Har lige søgt 2 job, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få :) Lyder spændende :) Krydser fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ligger i ske med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Lyder spændende :) Krydser fingre :goodluck Tak :kram2 Bare en skam, at jeg søger sammen med en million andre :huh :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ligger i ske med manden :) Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ligger i ske med manden :) Nårh :loveshower Sådan en mand vil jeg også have ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Tak :kram2 Bare en skam, at jeg søger sammen med en million andre :huh :D Det var godt nok mange :D Jeg har ikke søgt dem i hvert fald :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Det var godt nok mange :D Jeg har ikke søgt dem i hvert fald :D Okay så måske lige knap en million :rolleyes :D Men mange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ligger i ske med manden :) Nårh hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ligger i ske med manden :) Hvor intimt! Med BK med som "tilskuer" og telefonen i hånden. :D :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Hvor intimt! Med BK med som "tilskuer" og telefonen i hånden. :D :haha Nemlig :D og I er lige gået glip af forestillingen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Nemlig :D og I er lige gået glip af forestillingen ;) :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Sidder med fødderne oppe og håber på, at jeg ikke støder på flere frøer :wacko Og som en bonus fandt jeg en stor sort edderkop, i det hjørne, frøen valgte at gemme sig i :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Sidder med fødderne oppe og håber på, at jeg ikke støder på flere frøer :wacko Og som en bonus fandt jeg en stor sort edderkop, i det hjørne, frøen valgte at gemme sig i :puke Og jeg stødte så på en mere :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Sidder med fødderne oppe og håber på, at jeg ikke støder på flere frøer :wacko Og som en bonus fandt jeg en stor sort edderkop, i det hjørne, frøen valgte at gemme sig i :puke Nej, hvor ubehageligt! Er det de store husedderkopper? Det har næsten med garanti været en hun med sin mage. De store tragtspindere holder gerne til i hjørner.., Håber du kan få sovet - føler med dig! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 T i l l y k k e :loveshower Tillykke! :) taaaaaak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Nemlig :D og I er lige gået glip af forestillingen ;) Ekstra nummer! Ekstra nummer! :) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites