Besvaret August 11, 2011 Jeg er lige blevet færdig med opvasken, nu slapper jeg lige af inden jeg skal have pakket til weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Han må virkelig leve sig ind i spillene :D Meget! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Så endte jeg i sengen med en træls hovedpine. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Så endte jeg i sengen med en træls hovedpine. Øv god bedring og sov godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Øv god bedring og sov godt :kram2 Tak, jeg har bare sovet rigtig dårligt. Og så vågnede Isaac allerede ti minutter i fem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Åh godt der findes kaffe I hear you... Føler mig lidt sløj og Emilie vågnede ved mandens vækkeur kl 6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Emilie og mig hygger med en film under tæppet. Jeg skal først møde kl 12 så vi har god tid idag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vil snart køre på arbejde, øv øv hvor er det kedeligt vejr idag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vil snart køre på arbejde, øv øv hvor er det kedeligt vejr idag <_< i Aalborg skinner solen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Prøver at tage mig sammen til at rejse mig fra sofaen og gå ud i køkkenet for at trille kugler til de popcakes jeg skal have med på arb i eftermiddag, hvor Erica skal vises frem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Har lige afleveret Emilie. Nu vil jeg smide mig på sofaen og slappe af ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Sidder og venter på at klokken bliver 10, så Superbest åbner og jeg kan få styret mine cravings! Mmmmh hindbær... :loveshower Ellers venter jeg også bare på at klokken bliver 12, for der kommer brudens forældre og henter bryllupskagen og efter det kan jeg ringe til lægen og få svar på røngten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Sidder og overvejer hvad jeg skal ha' til morgenmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 har lige varmet nogle krydderboller, så nu er det bare igang med at spise morgenmad. og tænke over hvad man skal have til aftens mad ? hmmm tænke tænke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg er på vej fra arbejde. Skal lige ind og have byttet nogle trøjer og så håber jeg at jeg kan nå hjem i bad inden min mor kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 sidder til undervisning i social og samfundsfag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Jeg er ved at ordne vasketøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Har lige været ved at sætte de sidste af vores bryllupsbilleder i album :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Nu er jeg heldigvis snart hjemme og kan nå et hurtigt bad. Og hoppe i den kjole Isaac snakkede om i morges :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Prøver at tage mig sammen til at rejse mig fra sofaen og gå ud i køkkenet for at trille kugler til de popcakes jeg skal have med på arb i eftermiddag, hvor Erica skal vises frem :) Hvor er du altså en overskudsmor ^_^ Gad godt smage sådan nogle popcakes, de lyder spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Glæder mig over at være blevet inviteret til første møde i mødregruppe, er på BK og ser Singleliv, mens jeg samtidig nyder, at lillepigen har sovet i over 3 timer. Multitasking, hva' :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Nyder den sidste feriedag, mens jeg laver scrapbog Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Har lige sovet/slappet af ½ time :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Sidder i sofaen og kukkelurer, og nyder at se Marlon og farmand lege nede på gulvet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites