Besvaret August 11, 2011 Planlægger pakkeliste og hvordan jeg både skal pakke begge vores kufferter og bage tonsvis af kage i eftermiddag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Prøver at komme igennem til lægen. Ser ud til at være rimelig umuligt! <_< Det tog så også "kun" 30 minutter at komme igennem i dag! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Skal snart ned i midtbyen, hvor jeg skal mødes med Vinnus herinde fra - vi skal spise frokost på Jensens Bøfhus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Skal snart ned i midtbyen, hvor jeg skal mødes med Vinnus herinde fra - vi skal spise frokost på Jensens Bøfhus :) så meget snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Sidder i sofaen og sidder.. vores antenne er gået i stykker, så der er "ingen signal" i fjernsynet for øjeblikket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Tror det lykkedes at lægge sovende Erica på sofaen uden hun vågner - og så vil jeg til at bage popcakes! Skal jo have noget med på arbejde i morgen, når prinsessen skal vises frem! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Prøver at lave bryllupskagen færdig med en brækket arm. Skal desværre først ud på sygehuset og have flere røngtenundersøgelser og gips på i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Prøver at lave bryllupskagen færdig med en brækket arm. Skal desværre først ud på sygehuset og have flere røngtenundersøgelser og gips på i morgen... ej viste det sig at den er brækket og ikke forstuvet ? God bedring med den - av av av altså :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Tror det lykkedes at lægge sovende Erica på sofaen uden hun vågner - og så vil jeg til at bage popcakes! Skal jo have noget med på arbejde i morgen, når prinsessen skal vises frem! :loveshower Og nu begynder hun at vågne... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Har opdaget at jeg er rasende shurk, men langt fra parat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 jeg slapper af, har en fridag, havde vejret været godt, så havde jeg været i gang med at male udenfor... nu vil jeg se gremlins2 på kanal 5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Leger med vores nye eepad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 ej viste det sig at den er brækket og ikke forstuvet ? God bedring med den - av av av altså :kram2 Ja desværre :( Tusind tak.. Det gør bare vildt ondt. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Ja desværre :( Tusind tak.. Det gør bare vildt ondt. <_< Arg hvor irriterende :( God bedring med den :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Ja desværre :( Tusind tak.. Det gør bare vildt ondt. <_< iiih ha altså, og så kagen med den dumme arm - hvor på armen er det, eller er det kun håndleddet ? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 venter på at få friiiiiiiiii om nogle timer altså <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 iiih ha altså, og så kagen med den dumme arm - hvor på armen er det, eller er det kun håndleddet ? :kram2 Det er "kun" håndleddet. Men skal jo have gips på op til albuen <_< Kunne jeg ikke bare have ventet til i morgen med at falde, hvis det var det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Det er "kun" håndleddet. Men skal jo have gips på op til albuen <_< Kunne jeg ikke bare have ventet til i morgen med at falde, hvis det var det.. ja den skal støttes helt op til albuen, men for pokker det er svært at sidde stille med et håndled, håber du har fået en fornuftiog forbinding på, som forhindre for meget bevægelse. Jeg har selv haft forstuvede håndled x flere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Har opdaget at jeg er rasende skurk, men langt fra parat :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 er sulten efter alt det vi ikke har :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 ja den skal støttes helt op til albuen, men for pokker det er svært at sidde stille med et håndled, håber du har fået en fornuftiog forbinding på, som forhindre for meget bevægelse. Jeg har selv haft forstuvede håndled x flere. Jeg har selv måtte tage et støttebind på. Fik intet overhovedet af lægen og på sygehuset til røngten heller intet andet end et; "Vi har ikke kapacitet til at gøre noget ved det i dag. Kom igen i morgen kl.7:45 og du kan få gips på." <_< Så jeg prøver at holde mig så meget i ro som overhovedet muligt nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Har lige sovet et par timer. Det gjorde godt nok godt ovenpå en nat med afbrudt søvn og smerter.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 :lolhit :lolhit Flot stavekontrol på mobilen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Holder pause på job. Aaaaah Del dette indlæg Link to post Share on other sites