Besvaret August 10, 2011 Tænker på hvordan det mon er gået Stinna i dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige smidt en chokoladekage i ovnen :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Skal til at gå med hunden :) overvejer at bage kage når vi kommer hjem igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Tænker på hvordan det mon er gået Stinna i dag :biglove :ditto :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Venter på at svigermor kommer forbi og fortæller hvorfor hun er en sur krage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Venter på kagen er klar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige været ude og gå med hunden, før det skrev jeg min naturfagsopgave færdig, og nu ser jeg, at min tidligere arbejdsplads lukker. Øv hvor jeg synes det er surt, tror der går en del elever tabt, når de lukker den skole, hvor elever, som havde det svært på de større skoler kom hen... Øv øv, det var ellers en super god skole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Jeg har lige været i bad og er hoppet i nattøj, om lidt kommer en veninde og henter mig, så skal vi besøge en anden veninde. Pyjamas party. Er egentlig vildt smadret efter alt for mange timer på job. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige spist et lækkert stykke kage :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 sender Stinna en tanke og spiser sent i dag med en guffende superman og en boblende prinsesse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Ligger og flader i sofaen, da manden ikke gad med i Bilka.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Tænker på hvordan det mon er gået Stinna i dag :biglove :ditto :biglove sender Stinna en tanke og spiser sent i dag med en guffende superman og en boblende prinsesse :biglove TAK i skønne piger... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har haft spontant HYGGELIGT besøg af veninde og hendes dreng.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige banket min mand i 3/4 spil Yatzy Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Sender varme tanker til en konduktør, der var med på toget idag. Som tak for ekstra god behandling. Skulle have min cykel med op i toget og spurgte så om hjælp til at få den op grundet min håndled. Han ville så ikke lige hjælpe og bad så en anden mand om at hjælpe mig med det. Det gjorde han så, men hvor jeg så selv også skulle tage fat (gør pænt nas med et forstuvet håndled). Efterfølgende da han skulle tjekke billetter spurgte han ind til det, fordi han kunne se det var hævet. Og så begyndte at da først på om han ikke skulle ringe til Falck og få mig på hospitalet. Og at jeg i hvert fald skulle undersøges. Det holdt han stædigt fast i. Også at jeg bare skulle sige til, hvis jeg nu havde behov for noget andet. Det tog cirka 10 minutter at få ham til at forstå at jeg nok bare tager til min egen læge i morgen, hvis det forsat gør ondt og er hævet. Det var simpelthen så sødt, og hvor var jeg dog glad for en, der gad at hjælpe.. :) (Og I ved jo godt hvor meget jeg normalt brokker mig over DSB!) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg har bare sovet så dårligt. Og er vågnet med en træls hovedpine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 har lige haft prinsesse sur med i bad - tænk jeg fik en prinsesse sød med ud, utroligt at sur kan vaskes af :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 har lige haft prinsesse sur med i bad - tænk jeg fik en prinsesse sød med ud, utroligt at sur kan vaskes af :lolhit :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Jeg har bare sovet så dårligt. Og er vågnet med en træls hovedpine God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 har lige haft prinsesse sur med i bad - tænk jeg fik en prinsesse sød med ud, utroligt at sur kan vaskes af :lolhit Det er da rigtig skønt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 God bedring :kram2 Tak, den er heldigvis lettet lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Prøver at komme igennem til lægen. Ser ud til at være rimelig umuligt! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites