Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( :kiss :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har pakket til Skanderborg, og sætter kursen mod en våd men skøn weekend på SMUKFEST i morgen :balloons :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og lytter til mig selv inde på JJduos fanside på facebook :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Kan ik sove, så har sat mig på trappen i underhylere og med et tæppe om for at ryge en smøg. Er sulten og har en let kvalme <_< Burde snart lære ik at drikke iskaffe så sent.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 er ved at lave havregrød til morgenmad, og sidder og overvejer, om jeg skal vække manden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Hvad skal du søge? en stilling som studentermedhjælp til Aarhus Provsti. 5 til 7 timer om ugen, meget fleksibel. Ansøgninger hænger mig allerede LANGT ud af halsen - og jeg har kun været ledig lidt over 1 uge <_< Jeg er ikke engang ledig, men jeg vil bare mægtig gerne foresætte med at arbejde og dette passer bare lige på mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Da vores antenne ikke virker i blæsevejr, sidder jeg og glor House :) overvejer at putte mig lidt og nyde de smånivende plukveer jeg får :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Venter på lille manden vågner fra sin lur, så jeg kan gøre ham klar til vi skal til mødregruppe kl 11 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Er ved at lave lidt mad. Er overbevist om at hvis jeg laver noget ekstra lækkert, skal det nok glide ned. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige smidt mig på sofaen med den ondeste hovedpine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Har lige smidt mig på sofaen med den ondeste hovedpine :( Åh :kram2 god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Sidder stille i lænestolen - og forsøger og bevare fokus - så jeg ikke brækker mig... Skal snart køre mod Odense.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Sidder stille i lænestolen - og forsøger og bevare fokus - så jeg ikke brækker mig... Skal snart køre mod Odense.. Tænker meget på dig i dag søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 overvejer om jeg skal køre hjem og løbe eller spise is.. svært valg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 overvejer om jeg skal køre hjem og løbe eller spise is.. svært valg.. Ja det er et svært valg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Vil lave noget frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 jeg er ved at skrive naturfagsrapport om urinvejsinfektion... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 jeg er ved at skrive naturfagsrapport om urinvejsinfektion... Lyder ikke så vild spændende :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Jeg laver absolut nada og det vil jeg gøre lige indtil Isaac skal hentes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Jeg laver absolut nada og det vil jeg gøre lige indtil Isaac skal hentes. Lyder fornuftigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Lyder fornuftigt ;) Ja, ikke. Ej, der er så meget der burde blive gjort. Men jeg er SÅ træt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Spiser toast inden Emilie skal hentes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Skal snart til at have hevet pizzabunden op af fryseren og have den klargjort med skinke og peperoni. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Ser House og skal til at spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites