Besvaret August 9, 2011 slapper af. Kan godt mærke, at ferien for alvor er forbi, og jeg skal tidligt op (kl 4.30) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Drikker varm kakao og syntes det er skønt, at min hovedpine endelig er lettet :) Dejligt!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Drikker varm kakao og syntes det er skønt, at min hovedpine endelig er lettet :) Hvor dejligt :) Jeg har lige puttet drengene, hvor har det været en dejlig dag idag :biglove :loveshower Nu drikker jeg chai latte og høre musik, manden er til knallertmøde :) Åh hvor lyder det bare dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Dejligt!! :loveshower Ja det er bare skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg har lige snakket med min søster i knap en time Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder i sofaen i stuen og bliver lettere irriteret over deltagerne der er med i luksusfælden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder i sofaen i stuen og bliver lettere irriteret over deltagerne der er med i luksusfælden! Hvorfor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 overvejer om ikke sengen kalder på mig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Malet væggen og skal til det igen om lidt. - ellers har jeg gjort lillepigens tøjskænk ren og så har Jesper og jeg pakket tøj ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Er lige kommet hjem.. efter en tur på Jensens og en tur i biffen og se "Cars 2"... :) Har skraldgrinet de sidste 2 timer!!! I Låååååååve "Bumle" og "Lynet"... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har lige pakket taske, fundet arbejdstøjet frem og ligger nu under dynen burde sove snart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Er lige kommet hjem fra sol og café tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og kæmper med CV og ansøgning - synes slet ikke det vil fungere for mig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 :kram2 :kram2 :kram2 Tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og kæmper med CV og ansøgning - synes slet ikke det vil fungere for mig <_< Hvad skal du søge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( Er ALTID kun en sms, pm eller et opkald væk.. KRAM til dig - håber du får det bedre... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( Lyder ik rart :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Er ALTID kun en sms, pm eller et opkald væk.. KRAM til dig - håber du får det bedre... :kiss Tusind tak sødeste!! Det vil jeg huske på :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og er lidt ked af det indeni.... Gider ikke have det sådan :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og kæmper med CV og ansøgning - synes slet ikke det vil fungere for mig <_< Ansøgninger hænger mig allerede LANGT ud af halsen - og jeg har kun været ledig lidt over 1 uge <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Vil gå ud og børste tænder og så gå i seng - er virkelig træt efter en lang, kold og våd men hyggelig dag i Legoland med min familie... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Vil ligge mig ind i min senge og se serie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites