Besvaret August 9, 2011 Ligger og får nogle nivende plukveer :) Uhhhhhhh Spændende :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Prøver at komme op.. Ligger bare her og tænker over det og hvorfor det gik galt.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Store dreng :loveshower Ja, det er han godt nok ved at være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 får en pludselig lyst til pandekager efter at være blevet opdateret i tråden her :whistling ellers venter jeg på at få fri, skal så ned efter maling, hente unger og så ellers op i den nye lejlighed og tapesere og male, og vejret er bestemt ikke det bedste idag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Prøver at komme op.. Ligger bare her og tænker over det og hvorfor det gik galt.. :( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Prøver at komme op.. Ligger bare her og tænker over det og hvorfor det gik galt.. :( det lyder ikke godt, kæmpe :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Prøver at komme op.. Ligger bare her og tænker over det og hvorfor det gik galt.. :( Må jeg spørge om hvad gik galt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Uhhhhhhh Spændende :bd Jo tak :) det er gået i sig selv, da jeg tog en lur <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Må jeg spørge om hvad gik galt? Kan ikke lige overskue at skrive det igen, men tag et kig inde i det fortrolige forum. Der står det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Kan ikke lige overskue at skrive det igen, men tag et kig inde i det fortrolige forum. Der står det.. Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Venter på manden kommer hjem, så vi kan komme ud og købe bryllupsgave til på lørdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg laver lasagne, koger blommemos, bager durumbrød og lytter til radioen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg slapper af sammen med smuksakken, mens jeg overvejer hvad vi skal have til aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg har lige lavet tunmousse. Men er ikke kommet nærmere hvad vi skal have til aftensmad <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder og ser robotter med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Isaac er netop gået kold, så han er blevet puttet. Og så har jeg lige puttet flute i ovnen til min aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Drikker varm kakao og syntes det er skønt, at min hovedpine endelig er lettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg har lige puttet drengene, hvor har det været en dejlig dag idag :biglove :loveshower Nu drikker jeg chai latte og høre musik, manden er til knallertmøde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg har lige puttet drengene, hvor har det været en dejlig dag idag :biglove :loveshower Nu drikker jeg chai latte og høre musik, manden er til knallertmøde :) Dejligt at læse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Er ved at bage bunde og lave fyld til bryllupskagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger og har nedtur over at der kun er genudsendelser i tv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger og har nedtur over at der kun er genudsendelser i tv :( Syntes det er sjældent, at der kommer noget godt i fjernsynet :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Syntes det er sjældent, at der kommer noget godt i fjernsynet :huh Ja helt enig. Overvejer at gå i seng og læse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ja helt enig. Overvejer at gå i seng og læse ;) Lyder også meget mere hyggeligt, end at sidde og se fjernsyn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites