Besvaret August 8, 2011 Ja hun er også kun lige blevet 2 år :biglove Men hun går gerne med, hvis vi siger at hun lige skal ud og sidde på potten og der er da også ofte gevinst :D Åh hvor er hun dygtig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Åh hvor er hun dygtig :loveshower Er også lidt stolt af min store pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Er også lidt stolt af min store pige :biglove Det forstår jeg godt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ser tv og render lidt i rutefart fra stue til børneværelse. Der er to, der endnu ikke sover...hmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ser tv og render lidt i rutefart fra stue til børneværelse. Der er to, der endnu ikke sover...hmm Isaac sover heller ikke, men han ligger med tæppet på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Tænker at jeg vil ligge mig ind i min seng og se lidt serie, inden jeg skal sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder i sofaen med en meget morgenfrisk smuksak og ser tegnefilm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har lige spurgt Jespers madpakke og sidder og spiser en rugbrødsklap-sammen imens han går en tur med hunden. :) Kan ikke blive enig med mig selv om, om jeg skal blive oppe eller om jeg skal lurer lidt. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg spurgte Jespers madpakke om den ville smøres :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng med knaldende hovedpine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Skal til og i Legoland med min familie... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng med knaldende hovedpine :( Øv god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har lige afleveret Isaac i børnehave, uden ble :) og er spændt på hvordan det går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Skal til og i Legoland med min familie... Rigtig god tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har lige været i bad og sidder nu og prøver at finde ud af, hvad jeg nu skal lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Øv god bedring :kram2 Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Har lige afleveret Isaac i børnehave, uden ble :) og er spændt på hvordan det går Store dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Skal til og i Legoland med min familie... God tur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Jeg har friiiiii idag, skal besøge en sød dame og hendes lille søn idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Venter på at klokken bliver 10, så kommer min SP nemlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger og får nogle nivende plukveer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Ligger i min seng med knaldende hovedpine :( God bedring! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 God bedring! :kram Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Sidder på beredskabsgården i Thisted og savner min skat Del dette indlæg Link to post Share on other sites