Besvaret August 8, 2011 LÆKKERT!!!! Jep...... Måtte jo ind og have sådan en minimuffin form :badgirl (og ca 20 andre ting :badgirl :badgirl :badgirl :biglove ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Jeg venter på bussen i silende regnvejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Jep...... Måtte jo ind og have sådan en minimuffin form :badgirl (og ca 20 andre ting :badgirl :badgirl :badgirl :biglove ) Nogen gange har man bare behov for sådan nogle ting! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Jep...... Måtte jo ind og have sådan en minimuffin form :badgirl (og ca 20 andre ting :badgirl :badgirl :badgirl :biglove ) JA selvfølgelig måtte du da det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Burde lave en masse praktiske ting, inden jeg skal hente Tilde :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Spiser toast og stener tv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Vil gøre klar til, at hente Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Arbejder... Kan ikke holde koncentrationen idag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder og venter på "solen" på lillepigens værelse tørre, så jeg kan give den en omgang mere. Ellers trækker jeg vejret og surmuler over at jeg mangler hvid maling, rigtig malertape og en lille pensel til at lave kantstreger med <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Jeg har lige lavet kaffe, så jeg kan nå at få en kop inden smuksakken skal hentes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Venter på det blir fyraften... Spontan tur ud til vennerne - venter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige hentet en gnaven dreng i børnehave, som bare INTET vil <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder i sofaen og laver ingenting. Har fået besked af lægen om at holde min højre hånd i ro de næste par dage :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder i sofaen og nusser min lille Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder i sofaen og nusser min lille Theo :) Åh hvor hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder og hygger med Emilie i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder også i sofaen med en sovende smuksak liggende på det ene ben :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder også i sofaen med en sovende smuksak liggende på det ene ben :loveshower Så var det bare fordi han var træt det lille pus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder i sofaen med computeren - og ser nyheder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Så var det bare fordi han var træt det lille pus :loveshower Ja, det var det. Men nu har han skreget de sidste 15 minutter og sover stadig - jeg kan slet ikke trøste ham :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ligger på sofaen og skal snart se venner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige hentet min bonus børn hos mine forældre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Nyder et lille glimt af sol på terrassen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Er på vej hjem fra mine forældre :) Og så håber jeg på, meget snart, at modtage en positiv opdatering! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Er på vej hjem fra mine forældre :) Og så håber jeg på, meget snart, at modtage en positiv opdatering! Håber jeg også du gør!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites