Besvaret August 8, 2011 ............ Og han sover stadig......... Hvor er han god ved sin mor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Er ved at gøre mig klar til, at aflevere Tilde i dagplejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Spiser morgenmad sammen med manden :loveshower (som er blevet hjemme pga. en flad cykel, fra i morgen bliver han kørt af en kollega, så har vi 600 kr. ekstra om måneden! :glad ) Nøøøj manner manner, det er i dag jeg skal i gang med at male lillepigens værelse! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Hvor er han god ved sin mor ;) Ja det var da skønt med sådan en uventet stille morgen :loveshower At han så vågnede kl 7 og var sur og gnaven i halvanden time..... Det er en anden snak :rolleyes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ja det var da skønt med sådan en uventet stille morgen :loveshower At han så vågnede kl 7 og var sur og gnaven i halvanden time..... Det er en anden snak :rolleyes ;) Ja det skal heller ikke blive for let :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Syntes det er lidt nedslående, at der kun er kommet et nyt stillingsopslag siden sidste mandag :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ja det skal heller ikke blive for let :D Haha.... Nej det ville være for galt :rolleyes :D Og ja.... Ét opslag på en hel uge..... Det er bare ikke i orden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder og glæder mig til at komme i gang med at male :D Ihj altså - JEEEESPER, let røven, så vi kan komme i gang med rengøringen og begynde at male.. (jeg skal dog liiiige finde en blyant først :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder og glæder mig til i morgen, når sundhedsplejersken kommer på besøg...... Håber at det bliver startskuddet for grød til lille M :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 JA JA JA JA JA JA :whistling Skal nok! <_< ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ser Oprah inden jeg skal ind til a-kassen og have underskrevet feriekort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Jeg er på vej på arbejde. God arbejdslyst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Er på vej ud af døren.. skal have handlet før arbejde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Keder mig...skal til læge klokken 13. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 jeg sidder og har undervisning om psykofarmika Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lagt mig og er nødt til at få en lur. Har simpelt hen ikke kunnet sove for den kraftige regn, der har tromlet på ruden og taget i nat. Heldigvis har jeg fri helt ind til i morgen eftermiddag, så kan sove med god samvittighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder i vores vagt på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige modtaget pakke fra den hollandske kageudstyrs-pusher :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige modtaget pakke fra den hollandske kageudstyrs-pusher :yay haha som du dog kan sige det søde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ligger på sofaen og ser Desperate Housewifes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Ligger på sofaen og ser Desperate Housewifes :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Sidder stadig i vores vagt, og i stedet for at blive afløst kl 12.30 har jeg "vundet" den til kl 16 <_< Men hvad gør man ik for at hjælpe en kollega? Det gode er at pladsen er godt placeret, så jeg kan surfe lidt BK ind imellem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Har lige modtaget pakke fra den hollandske kageudstyrs-pusher :yay LÆKKERT!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Fik stor-handlet... Pakket alt i køleskabet derhjemme... Drønede på arbejde.. og har nu nydt frokost og en iskold: Nestea Mango/Pineapple... (UHMMM - den må de gerne lave i sukkerfri- TAK!) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites