Besvaret August 6, 2011 Har sendt gæsterne hjem for en halv times tid siden... SÅ hyggelig dag.. Nu slapper jeg MAKS af i lænestolen.. har møg ondt i ryggen.. Møg ryg :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Sidder og undrer mig over hvem der har vundet i dags guldkarameller :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 sidder og stener... keder mig.. manden snorksover i sofaen og der intet i tv.. mit kreaprojekt er nadjas væg og hun sover så ved ikke hvad jeg skal lave.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har været til fødselsdag siden kl. 10 i formiddag. Kom hjem for 1 times tid siden, puttede ungerne og nu sidder jeg og prøver at få skrevet lidt i min tråd om "Mit liv som Hannahs mor".. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har været til fødselsdag siden kl. 10 i formiddag. Kom hjem for 1 times tid siden, puttede ungerne og nu sidder jeg og prøver at få skrevet lidt i min tråd om "Mit liv som Hannahs mor".. :glad OG så er du gået glip af denne her: :rolleyes :rolleyes :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Ej du kan da ikke bare flashe sådan nogle billeder :sandie :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Er lige kommet hjem fra grill hygge i min fætter og hans kærestes kolonihavehus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Ej du kan da ikke bare flashe sådan nogle billeder :sandie :D joow det gik da meget godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 joow det gik da meget godt ;) Ja men skam dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Ja men skam dig :D 'Næææææææ :rolleyes :badgirl ... Måske man skulle spise et lille stykke nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Ja jeg står også klar til at hamstre i morgen klokken ti :) Nu ikke noget med at hamstre det hele, :lolhit for jeg kan først komme senere på ugen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Er meget træt af den naturlov der gør, at når man har ondt et sted, så skal man bare slå sig der igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har haft en dejlig dag med tur i biografen med svigerforældre, kæreste og Isaac. Vi var inde og se Cars 2, okay film, men 1'eren er bare bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Er meget træt af den naturlov der gør, at når man har ondt et sted, så skal man bare slå sig der igen <_< Sender pust (og et stykke kage?) afsted til dig smukke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Sender pust (og et stykke kage?) afsted til dig smukke :kiss Tak smukke :kiss Og et stykke trøstekage ville have været super lige nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har haft en dejlig dag med tur i biografen med svigerforældre, kæreste og Isaac. Vi var inde og se Cars 2, okay film, men 1'eren er bare bedre. Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Tak smukke :kiss Og et stykke trøstekage ville have været super lige nu ;) Du kender jo adressen ;) (HVORFOR bor i os helt derinde???) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Du kender jo adressen ;) (HVORFOR bor i os helt derinde???) Fordi vi er tvunget!!!!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 OG så er du gået glip af denne her: :rolleyes :rolleyes :rolleyes Nuuuuuujjj, den ser lækker ud.. :badgirl Glæder mig allerede til kagegilde hos dig.. ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Hvor skønt :loveshower Det har det bestemt været, men jeg er også bare total bombet. Og håber på Isaac sover lææææææænge i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Det har det bestemt været, men jeg er også bare total bombet. Og håber på Isaac sover lææææææænge i morgen. Krydser for, at han sover meget lææææææænge i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Fordi vi er tvunget!!!!! ;) HVEM tvinger dig ;) ??? Nuuuuuujjj, den ser lækker ud.. :badgirl Glæder mig allerede til kagegilde hos dig.. ;) :yay Den var bare ganske almindelig og ikke noget særligt.. da det var DET manden ville have... HIhi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har haft en dejlig dag med tur i biografen med svigerforældre, kæreste og Isaac. Vi var inde og se Cars 2, okay film, men 1'eren er bare bedre. Ihh den skal vi Casper og jeg ind og se imorgen.. Casper glæder sig helt vildt til filmen og jeg glæder mig til lidt kvalitetstid med den bedste og eneste bonussøn jeg har.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 HVEM tvinger dig ;) ??? Vores økonomi åbenbart <_< Vi kan hvert fald ikke låne, så vi kan købe hus - og jeg vil ikke flytte medmindre det bliver i hus, hvor vi skal være lææææænge ;) Har flyttet nok :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites