Besvaret August 5, 2011 Og nu er jeg på skadestuen :( manden min er kommet til skade :( håber ikke det er alvorligt :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 er lige landet hos mine forældre efter at have købt tapet og alt sådan noget tilbehør. Nu skal vi om lidt råhygge og ungerne har scoret sig en bamse af mormor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Håber ikke, at det er alvorligt :( :kram2 Njaa, hans ankel gik af led så han har fået den bundet op :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Njaa, hans ankel gik af led så han har fået den bundet op :-/ Av det lyder meget smertefuldt :( Rigtig god bedring med ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Har ondt i maven, men skal ikke være syg, for skal ud og spise brunch med en veninde i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Og, hun er igen begyndt at synge om guldkarameller....guderne må hjælpe mig xD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 :badgirl :whistling :D "guldkarameller, vi vil ha' guldkarameller - GULDKARAMEEEEEELLEEEEER!! vi vil ha' guldkarameller" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Rigtig god bedring med M, Louise :kram2 Vi er ved at se Disney Sjov Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Overvejer om i dag skal være DAGEN, hvor jeg går tidligt i seng :D Eller om jeg skal se en film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Overvejer om i dag skal være DAGEN, hvor jeg går tidligt i seng :D Eller om jeg skal se en film med manden :) Det sidste er da hyggeligst :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Det sidste er da hyggeligst :loveshower Ja tror også, det bliver til en hyggeaften med manden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Ja tror også, det bliver til en hyggeaften med manden :loveshower Hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Njaa, hans ankel gik af led så han har fået den bundet op :-/ Uh av da. Rigtig for bedring med ham ven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Har lige puttet den lille trætte (og halvhysteriske) pige :biglove Manden er ude at løbe, men vi har aftalt "kæreste-aften" da vi har årsdag i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Diskuterer med manden om hvis tur det er til at køre efter slik. Ser ud til jeg vandt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Diskuterer med manden om hvis tur det er til at køre efter slik. Ser ud til jeg vandt :glad SÅDAN :gp :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Har lige puttet den lille trætte (og halvhysteriske) pige :biglove Manden er ude at løbe, men vi har aftalt "kæreste-aften" da vi har årsdag i dag :loveshower Tillykke med årsdagen :loveshower Rigtig god kæreste-aften :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Er ved at læse de 14 siders indlæg igennem, som I har skrevet mens jeg har været på ferie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Diskuterer med manden om hvis tur det er til at køre efter slik. Ser ud til jeg vandt :glad Sådan skal det være :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Har lige puttet den lille trætte (og halvhysteriske) pige :biglove Manden er ude at løbe, men vi har aftalt "kæreste-aften" da vi har årsdag i dag :loveshower Tillykke med årsdagen.. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Har lige puttet det sidste barn og venter nu på manden, som er ude og hente chips og dip.. :glad Eeeeeelsker DIP, men får det er ALT for sjældent (hvilket nok egentligt er fint nok i forhold til vægten). :rolleyes Men i aften skal der hygges med film og hvad der dertil hører.. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Jeg har lige ristet forskellige nødder med chili og havsalt, de skal nydes når drengebørnene sover ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Jeg har lige ristet forskellige nødder med chili og havsalt, de skal nydes når drengebørnene sover ;) Det lyder rigtig godt ;) Putter du det bare på panden og rister i, hvor lang tid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tillykke med årsdagen :loveshower Rigtig god kæreste-aften :biglove Tillykke med årsdagen.. :balloons Tak :) Manden havde selvfølgelig glemt alt om det, og blev i første omgang i tvivl om jeg nu havde fødselsdag :rolleyes :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites