Besvaret August 3, 2011 Har lige været den ONDE kone og sagt NEJ!!!! Manden havde lovet sig ned til kammerat på fredag i næste uge.. men fandme nej... vi skal have gæster de næste 2 lørdag pga han har fødselsdag den 9. Og jeg NÆGTER at stå med oprydning, madlavning og tage mig selv af 8-10 gæster alene fordi han har tømmermænd... <_< DET har vi prøvet til julefrokost med hans far mfl. sidste år!!! :angry Ellers har vi haft SUPER hyggeligt besøg af veninde og hendes dejlige dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Har lige været den ONDE kone og sagt NEJ!!!! Manden havde lovet sig ned til kammerat på fredag i næste uge.. men fandme nej... vi skal have gæster de næste 2 lørdag pga han har fødselsdag den 9. Og jeg NÆGTER at stå med oprydning, madlavning og tage mig selv af 8-10 gæster alene fordi han har tømmermænd... <_< DET har vi prøvet til julefrokost med hans far mfl. sidste år!!! :angry Ellers har vi haft SUPER hyggeligt besøg af veninde og hendes dejlige dreng :biglove Altså de mænd :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Har lige været den ONDE kone og sagt NEJ!!!! Manden havde lovet sig ned til kammerat på fredag i næste uge.. men fandme nej... vi skal have gæster de næste 2 lørdag pga han har fødselsdag den 9. Og jeg NÆGTER at stå med oprydning, madlavning og tage mig selv af 8-10 gæster alene fordi han har tømmermænd... <_< DET har vi prøvet til julefrokost med hans far mfl. sidste år!!! :angry Ellers har vi haft SUPER hyggeligt besøg af veninde og hendes dejlige dreng :biglove SÅDAN!! :super Det kan jeg sgu godt forstå... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Altså de mænd :rolleyes SÅDAN!! :super Det kan jeg sgu godt forstå... :) Grinende sagde han os bare: Nåå ja... det var jo ikke så godt sidst.. :rolleyes NEJ SGU!... og jeg gider det ikke igen! - Så her blev jeg den sure dumme kone - som jeg ellers aldrig er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Halv sover på sofaen, orker ikke at gå i seng, for når vækkeuret ringer 5,55 er det snart tid til endnu en dag med 11 timer på job Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Halv sover på sofaen, orker ikke at gå i seng, for når vækkeuret ringer 5,55 er det snart tid til endnu en dag med 11 timer på job Puh det er tidligt og mange timer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er ved at lave madpakker til i morgen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ligger i min seng :D Men skal bare lige se en lille smule Gilmore girls inden jeg skal sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ligger i min seng :D Men skal bare lige se en lille smule Gilmore girls inden jeg skal sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ligger i sengen og ser Rolemodels.. Hmm mon det bliver sent igen i dag.. :S:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er lige blevet færdig med madpakkerne og overvejer at begynde at lave lidt aftensmad.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Faldt i søvn på sofaen, så nu kravler jeg i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er hoppet i seng. Håber søvnen vil se mig før kl 4 for en gang skyld. Arbejdet kalder FØR 8 imorgen (= Idag) Da jeg skal passe kontoret selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ligger på sofaen og sveder helt af hf'er til.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Sidder og ser tegnefilm med Isaac, inden dagens pligter kalder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Sidder og ser Dumbo sammen med Tilde inden turen går mod dagplejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Skal snart til at have tøj på og Isaac i tøjet samt have smurt hans madpakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 sidder og skal til at sparke mig igang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Sidder palle alene på kontoret.... Kunne godt drikke en kakao til at dulme den dumme halsbrand.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Sidder palle alene på kontoret.... Kunne godt drikke en kakao til at dulme den dumme halsbrand.. Jeg sidder os på mit (åbne) kontor. Hvor ku det altså være hyggeligt hvis det var det samme. Så skulle jeg nok gå ud til automaten og hente en cacao til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Jeg sidder os på mit (åbne) kontor. Hvor ku det altså være hyggeligt hvis det var det samme. Så skulle jeg nok gå ud til automaten og hente en cacao til dig :) :biglove Du er en engel.. Kunne ha været sååå hyggeligt og arbejde sammen med dig... (istedet for svigermor, svigerfar og manden min ;)) Argh jeg ikke bare kan gå i brugsen efter den kakao.. suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 :biglove Du er en engel.. Kunne ha været sååå hyggeligt og arbejde sammen med dig... (istedet for svigermor, svigerfar og manden min ;)) Argh jeg ikke bare kan gå i brugsen efter den kakao.. suk :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Vil gå ud og nyde det gode vejr :) Og måske ordne lidt i haven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 :biglove Du er en engel.. Kunne ha været sååå hyggeligt og arbejde sammen med dig... (istedet for svigermor, svigerfar og manden min ;)) Argh jeg ikke bare kan gå i brugsen efter den kakao.. suk Nu er det nok heller ik fordi i har vildt meget brug for en IT supporter ;) Men ja det kunne være MAX hygge! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites