Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Sidder og griner fjoget, hævnen er sød :P

Tell us! :P

Del dette indlæg

Lytter til en russisk radiostation, der udelukkende spiller Depeche Mode - nonstop. Uh, hvor er det godt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tell us! :P

Høhø.. Jeg har lidt meget af underlivssvamp hele graviditeten, og min mand har derfor ikke fået så meget som han gerne så. I nat overtalte han mig så efter en del "plagen" (og jeg har jo været i behandling længe) - det var meget godt, men han blev efter noget tid, rød og hævet, så jeg har smittet ham :D haha.. nu plager han ihvertfald ikke det næste stykke tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av...tja, så kan jeg vel lære det ;-)

Spøg til side, så fik hun endelig sin hævn, hvorend det bevirker at jeg næsten ikke kan gå, øv :)

PS. Du skal straffes ved førstkommende lejlighed :-p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :(

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liggesidder i min SOFA med computer og fjernsynet der kører- ikke dårligt at være hjemme igen :)

Men føler mig godt nok lidt basket, og synes ikke helt om, at manden har lavet aftale med mekaniker kl 7:30 i morgen tidlig- INDEN jeg skal på sygehuset ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av...tja, så kan jeg vel lære det ;-)

Spøg til side, så fik hun endelig sin hævn, hvorend det bevirker at jeg næsten ikke kan gå, øv :)

PS. Du skal straffes ved førstkommende lejlighed :-p

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

og velkommen herind Jesper :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

undrer mig over hvorfor ungerne stadig ikke sover <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, jo tak :)

Holder mig nu væk med mindre der er noget jeg skal blande mig i, min dejlige skat skal nu have lov at have et fristed :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liggesidder i min SOFA med computer og fjernsynet der kører- ikke dårligt at være hjemme igen :)

Men føler mig godt nok lidt basket, og synes ikke helt om, at manden har lavet aftale med mekaniker kl 7:30 i morgen tidlig- INDEN jeg skal på sygehuset ;)

Det er bare fantastisk efter at have levet primitivt :D

Ej det er jo dårlig planlægning :bask

Del dette indlæg

Annonce ♥

undrer mig over hvorfor ungerne stadig ikke sover <_<

Tilde lider af det samme <_< :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, jo tak :)

Holder mig nu væk med mindre der er noget jeg skal blande mig i, min dejlige skat skal nu have lov at have et fristed :)

:respekt :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

det må dælme være omgangs"syge" :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

det må dælme være omgangs"syge" :lolhit

Tror jeg bestemt også :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tazdiginez: Hahahaha.. Så kan han lære det!! :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og hænger i sofaen og overvejer om jeg ikke skulle tage at gå tidligt i seng.. (Det gør jeg snart hver aften, men kommer ALDRIG tidligt i seng).. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og hænger i sofaen og overvejer om jeg ikke skulle tage at gå tidligt i seng.. (Det gør jeg snart hver aften, men kommer ALDRIG tidligt i seng).. :rolleyes

Jeg øver mig også i, at gå tidligt i seng. Overvejer det hver aften, men der kommer bare altid noget i vejen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg øver mig også i, at gå tidligt i seng. Overvejer det hver aften, men der kommer bare altid noget i vejen :rolleyes

:lol synes også du truer med at gå tidligt i seng ret så tit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol synes også du truer med at gå tidligt i seng ret så tit :D

Det gør jeg også, men det er bare tomme trusler :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Isaac sover faktisk - som et rent englebarn :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis! I søndags da jeg var på vej i seng, siger manden; "Du skal lige huske at du skal bestille biografbilletter til Cars 2" (og det skulle helst være med det samme.. Bagefter siger han; "Jeg har da forresten også lige en fed gyser vi skal se"(NOT! - Total B-FILM). :rolleyes <_<

I går sad jeg også i sofaen og overvejede at gå i seng, men så satte manden Grown Ups på flimmeren og så var jeg væk i den.. :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Isaac sover faktisk - som et rent englebarn :whistling

Det er bare godt at komme i børnehave :D

Hun faldt endelig i søvn kl. 20.30 - 1 time senere end normalt :blink Møgungen blev ved med, at ligge og kalde og ville have "en lille mule mer milk" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis! I søndags da jeg var på vej i seng, siger manden; "Du skal lige huske at du skal bestille biografbilletter til Cars 2" (og det skulle helst være med det samme.. Bagefter siger han; "Jeg har da forresten også lige en fed gyser vi skal se"(NOT! - Total B-FILM). :rolleyes <_<

I går sad jeg også i sofaen og overvejede at gå i seng, men så satte manden Grown Ups på flimmeren og så var jeg væk i den.. :glad

Ej han er da ikke en ret god støtte :D ;) Der er flere ting jeg kan komme i tanke om, at jeg lige skal nå inden jeg går i seng - og det griber altså om sig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej han er da ikke en ret god støtte :D ;) Der er flere ting jeg kan komme i tanke om, at jeg lige skal nå inden jeg går i seng - og det griber altså om sig :D

Han er en lømmel.. :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehehe, Jesper og Taz! :D

Hvor er I go'e! God bedring!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER