Besvaret August 3, 2011 Slapper af, inden jeg skal hente smuksakken og videre i friheden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Sidder og griner af manden. :D og undrer mig over hvorfor jeg er så rundtosset :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Slapper af, inden jeg skal hente smuksakken og videre i friheden :loveshower Hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Vil spise noget frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Maler entréen,,,,,,,og det er godt nok ikke særlig sjovt, men ihh hvor jeg glæder mig til at indrette rummet:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Sidder på arbejde, og burde lave noget, men kan ik la være med at sidde og undre mig over min krop, om den er blevet helt underlig eller hvad den er... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Held og lykke. Det lyder som et stort projekt :o Bryllupskage til 75 personer og den skal så også lige transporteres fra Fyn til Vesterbro.. Jeg frygter, gør jeg! <_< Men det skal nu nok gå.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Hehe, så er jeg ikke den eneste :rolleyes Ønsker dig held og lykke :goodluck Jo tak, og i lige måde. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 :klap til ham, fordi du ikke kan komme i centret i dag og mødes med mig :D Og :kram2 til dig Ja DÅÅÅMME H! :kiss til dig søde Nårh ja... alt pynter på en mødding ;) HALLO!!! :klap Tal pænt unge dame.... Du er jo SMUK!!!! :kiss Sidder og bliver lidt stresset over den bryllupskage jeg skal lave snart.... Jeg håber de bliver tilfredse med den :goodluck Det gode ved det er at jeg lige har storshoppet kageudstyr til lejligheden :loveshower Er ikke i tvivl om det bliver den smukkeste kage og de bliver helt vilde med den!!! :kiss Er lige kommet hjem fra en uges ferie- Home- sweet Home :) VELKOMMEN hjem søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er lige kommet hjem fra en uges ferie- Home- sweet Home :) :yay Velkommen hjem :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er lige kommet hjem fra en uges ferie- Home- sweet Home :) Velkommen hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ser Dumbo sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 griner af mine rødder, der nyder de sidste dage på vores gamle altan før vi skal flytte, og om lidt kommer mine forældre et smut Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Venter på at blive hentet af min svigerinde. Skal op til hende og drikke kold hvidvin på terassen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er på legepladsen med ungerne <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Sidder på min bror og svigerindes terasse og drikker hvidvin mens grillen bliver tændt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ligger og feder den på sofaen.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Har lige puttet Emilie og sidder nu og stener i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Sidder og griner af Tilde, der ligger i sin seng og synger "sango miav" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Er ved at være rimelig "træt" af Tilde, som bare ikke gider ligge sig til at sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Hvor hyggeligt :loveshower Det har det bestemt også være. Men jeg er nu også virkelig brugt nu. Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :( :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Overvejer at gå i seng. Er i mega dårligt humør :( Årh søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites